Skip to main content

Hallo allemaal,

 

Ook ik heb exact hetzelfde probleem.

Van de ene op de andere minuut word ik van mijn eigen netwerk afgegooid.

Mijn vrouw heeft met haar laatste nieuwe Huawei Nova 5t nergens last van. (Zit letterlijk naast mij op de bank )

En ik met mijn Huawei P20 pro wordt letterlijk van de ene op de andere minuut van mijn eigen netwerk gegooid.

 

Betreft een experia box v9 met 2 wifi versterkers.

Telefoon opnieuw opstarten helpt, 

Experia WiFi versterker opnieuw opstarten helpt hier ook tegen.

Echter steeds maar voor ongeveer 24 uur en dan begint het gesemel weet van voor af aan.

 

Dit is nu al ongeveer 2- 3 weken aan de gang en ik krijg hier onderhand een beetje genoeg van.

Als ik de vorige reacties zo lees lijkt dit werk en Huawei "ouder modelletje" probleem.... 

Vreemde is zoals gezegd mijn vrouw niet haar nieuwere model Huawei Nova 5t heeft nergens last van...…

 

Jullie reactie tegemoet ziend

 

Groet William

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @SevenofNine79, bedankt voor je bericht.

Vervelend dat jij problemen met jouw wifi verbinding ervaart op jouw Huawei, terwijl jouw vrouw nergens last van heeft. Ik heb een aantal tips voor je.

  1. Mobiele data uitzetten
  2. wifi uitzetten
  3. Vliegtuigmodus aanzetten
  4. Wifi aanzetten en verbinden
  5. Vliegtuigmodus uitzetten

Indien dit niet de oplossing is, kan je nog het volgende proberen.

  1. Zou je alle onthouden wifi netwerken eens willen vergeten. Hier vind je instructies voor iPhone & Android. Vervolgens kan je opnieuw met het wifi netwerk verbinden. Zorg ervoor dat je de ‘mobiele gegevens UIT’ hebt staan. 

Daarnaast kan het ook helpen om ‘wifi behouden in slaapstand’ uit te zetten. Ga hiervoor naar: Instellingen > Wifi > Geavanceerde wifi-instellingen > Wifi behouden in slaapstand ‘NOOIT’.

Hopelijk zit de oplossing hier tussen.