Skip to main content

Goedemorgen 

Ik heb sinds deze week een nieuw glasvezel kastje Sindsdien werkt de tv en de pc niet goed meer Wat kan ik doen 

Hoi @Kolderzipke, welkom op ons forum! Dat is niet de bedoeling natuurlijk!
De snelste manier om hierover in contact te komen is via het stappenplan op www.kpn.com/storing of telefonisch via 0800-0402, mijn collega's daar kunnen altijd even de lijn uitlezen.


Hoi Thomas Bedankt voor het antwoord 

Nu heb ik een andere vraag 

Moet het lampje op box 12 van de WIFI niet constant branden Nu knippert het de hele tijd

Sinds we een nieuw glasvezel kastje hebben knippert dat lampje de hele tijd 

Wat kan ik daar aan doen 

Groetjes Kolderzipke


Dat dit lampje groen knippert betekent het dat er data verzonden/ontvangen wordt over Wifi dus eigenlijk dat het gewoon goed werkt:

 

Wifi

Groen: wifi staat aan

Groen, knipperend: er wordt via wifi data verzonden

Oranje, knipperend, langzaam: WPS knop is ingedrukt, de Box wacht tot een ander apparaat verbinding maakt

Rood, knipperend, snel: fout bij het verbinden via WPS, probeer het opnieuw

Rood, knipperend: meerdere apparaten proberen tegelijk via WPS te verbinden, probeer opnieuw maar dan 1 voor 1. Of, een fout met de veilige wifiverbinding.

Uit: wifi staat uit, zet het aan via de knop aan de zijkant


Nogmaals bedankt Thomas voor het antwoord

Werkt prima nu


Ah top! Bedankt voor je terugkoppeling! 😊


Goede avond 

Vandaag de hele dag bezig geweest met in orde brengen van mijn nieuwe modem Het heeft alleen niks opgeleverd,dus heb ik met de KPN gebeld uitgelegd wat het probleem is word ik gewoon af gesnauwd door haar nogmaals gezegd wat het probleem is en vervolgens tegen mij snauwt dat de KPN er weinig aan kan doen dus ik ga op zoek naar een andere aanbieder die mij wel netjes behandeld,want dit slaat echt nergens op ik wil gewoon naar behoren behandeld worden

BEDANKT KPN IK GA TERUG NAAR ZIGGO 

Groetjes Kolderzipke


Hela KPN 

Mijn tv kastje is kapot ARRIS geeft een groene vlek op de NIEUWE TV Er is al een monteur geweest die heeft alles zo genaamd na gekeken en natuurlijk ligt weer aan mij niet en NIET aan jullie apparatuur Ik zou het onderhand wel prettig vinden om een nieuwe ARRIS op te sturen 

Groetjes Kolderzipke 


Hela KPN 

Mijn tv kastje is kapot ARRIS geeft een groene vlek op de NIEUWE TV Er is al een monteur geweest die heeft alles zo genaamd na gekeken en natuurlijk ligt weer aan mij niet en NIET aan jullie apparatuur Ik zou het onderhand wel prettig vinden om een nieuwe ARRIS op te sturen 

Groetjes Kolderzipke 

je ging toch terug naar ziggo ? ....


Bedankt MR CHIP 

Ik waardeer uw hulp 😀

Kolderzipke

ikzelf kan je niet helpen (ik ben zelf ziggo klant )

maar anders users vast wel het was meer om te peilen of je nog open stond voor hulp/adviezen


Natuurlijk sta ik daar voor open 

We zijn eigenlijk overgestapt naar KPN omdat mijn vrouw viaplay wilde vanwege formule 1

Dat had Ziggo toen nog niet,dus vandaar 

Zelf heb ik 20 jaar bij Ziggo gezeten alleen heette dat toen nog niet zo 


Ik heb de offtopic discussie even verwijderd,😊 wat balen dat je last hebt van een groene vlek op TV, is de vlek weg als je de TV ontvanger uitschakelt maar de TV aan hebt? Kun je er anders eens een foto van maken?


Komt goed Thomas 

Je hoort nog van me 


Kijk Thomas 

Hier is de foto met groene vlek 

In de nieuwe tv Dit is niet goed 

Dit hoort er niet te zitten 

Gr Kolderzipke


Dat is wel een merkwaardig verschijnsel! @Kolderzipke, wat gebeurt er met de vlek als je je TV ontvanger uitschakelt of ontkoppelt van de TV?


Beste Thomas 

Ik weet ook niet waar het vandaan komt,maar er wordt aan gewerkt Krijg een ander tv kastje Het zit blijkbaar in jullie systeem , het zou wel erg zijn als dat in een nieuwe tv zit Ik hoop dat het probleem dan is opgelost 


Ik wil je niet ontmoedigen @Kolderzipke , maar ik denk toch echt dat het aan je tv ligt.
Is het soms een OLED TV?
Dan zouden het restbeelden kunnen zijn die je via de TV kunt verwijderen.
Maar wacht eerst maar even de nieuwe tv-ontvanger af.