Skip to main content
Vraag

Mijn internet heeft vele haperingen, sinds werkzaamheden in de buurt

• February 26, 2026
  • 4 reacties
  • 35 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Dag allemaal, mijn internet gaat heel de tijd uit of is erg traag, dit is gebeurd sinds dat er werkzaamheden in de nacht waren 2 dagen geleden.

Het glasvezel kastje brandt alle lichten, power connection alarm en data.

Ik heb deze meerdere malen uit en aan gezet maar dit blijft hetzelfde, ook heb ik het modem zelf uit en aan gezet maar heeft ook geen impact gehad. De storingcheckers helpen niet want die geven aan dat er niks aan de hand is.

Ook proberen te bellen maar dan blijf ik in een loop dat ik de storingchecker moet doen, dus ook niks aan gehad.

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 26, 2026

Beste ​@Skipk haal de glasvezelkast eens minimaal 2 minuten van de stroom en herstart dan.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 26, 2026

Beste ​@Skipk haal de glasvezelkast eens minimaal 2 minuten van de stroom en herstart dan.

Dit net gedaan, maar helaas geen verschil...

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 26, 2026

Beste ​@Skipk dan via de MijnKPN app de storing even melden, dan probeert men real-time een oplossing te vinden.

Succes.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Skipk, welkom op onze community! Wat doen de lampjes op het moment dat je de storing ervaart?

Heb je met de app nog kunnen vinden waar de storing zit? Anders kun je via deze pagina ook een belafspraak maken: Belafspraak maken