Skip to main content

Sinds 4 dagen heb ik veel last van het internet. De snelheid is niet wat het hoort te zijn en het internet knalt er om het uur uit. Ik zoek al een tijdje naar een oplossing en heb de service tools gebruikt maar daar wordt het niet beter op. Ik zocht om deze reden naar de live chat met een medewerker zoals vroeger eenvoudig kon, maar ook die kan ik natuurlijk niet vinden!

Iemand enig idee?

Bij voorbaat dank.

Beste @G. Put 

Je kunt het vinden op deze site, laat het even weten of het gelukt is?


Zou u kunnen laten weten waar precies? Ik krijg steeds de online hulp maar niet de live chat.

Dankuwel alvast!


Beste @G. Put 

Je kunt het vinden op deze site, laat het even weten of het gelukt is?

Zou u kunnen laten weten waar precies? Ik krijg steeds de online hulp maar niet de live chat.

Dankuwel alvast!


@G. Put Welkom op ons KPN Forum! Als de stappen het probleem niet oplossen, dan kon je vanzelf uit bij een medewerker. Wil je met ze chatten via een laptop, want als het internet wegvalt ben ik bang dat de verbinding van de chat verbreekt en je alsnog geen stap verder bent. Wellicht is het makkelijker om even telefonisch contact op te nemen door te bellen met 0800-0402? 


@G. Put Welkom op ons KPN Forum! Als de stappen het probleem niet oplossen, dan kon je vanzelf uit bij een medewerker. Wil je met ze chatten via een laptop, want als het internet wegvalt ben ik bang dat de verbinding van de chat verbreekt en je alsnog geen stap verder bent. Wellicht is het makkelijker om even telefonisch contact op te nemen door te bellen met 0800-0402? 

Ik heb een connectie via een powerline adapter dus ik zit niet op een laptop. Ik kom niet uit op de live chat als ik t goed zeg. Ik zal het nogmaals proberen!


@G. Put Welkom op ons KPN Forum! Als de stappen het probleem niet oplossen, dan kon je vanzelf uit bij een medewerker. Wil je met ze chatten via een laptop, want als het internet wegvalt ben ik bang dat de verbinding van de chat verbreekt en je alsnog geen stap verder bent. Wellicht is het makkelijker om even telefonisch contact op te nemen door te bellen met 0800-0402? 

Ik heb een connectie via een powerline adapter dus ik zit niet op een laptop. Ik kom niet uit op de live chat als ik t goed zeg. Ik zal het nogmaals proberen!

Nogmaals geprobeerd en dan krijg ik de optie service monteur. Dit is niet wat ik zoek


Nogmaals geprobeerd en dan krijg ik de optie service monteur. Dit is niet wat ik zoek

@G. Put hier heb je de link: Live Chat


Nogmaals geprobeerd en dan krijg ik de optie service monteur. Dit is niet wat ik zoek

@G. Put hier heb je de link: Live Chat

Hartelijk dank!


Reageer