Skip to main content
Vraag

Mijn internetsnelheid is onstabiel en langzaam, wat is er aan de hand?

• June 8, 2026
  • 6 reacties
  • 74 keer bekeken

Tjsonge….

Sinds gisteren al internet wat er telkens uitklapt, dan weer aanspring…..circa 22-26mbit. Ja dat is normaal met koper, maar zit al jaren tussen de 80 en 100. 

Lijkt wel of de buitengebied versterker niks meer doet.

Nu de tweede nacht drama….en nu gaat er een monteur komen. 

Zou het komen omdat ik een paar dagen geleden mij abonnement heb beindigd?

Ze kunnen me beter het geld van deze maand teruggegeven…..en de monteur afzetten. Denk dat dat een stuk voordeliger voor hun is. 

Ik bedank kpn voor hun uiterste moeite...en de goede alternatieven cq oplossingen die ze aangedragen hebben om klanten te behouden. :-) 

6 reacties

Jaartje geleden heb ik ook al eens wat gemeld.

Zo snel gaat de tijd blijkbaar. En nog steeds lopen we te kloten met dat alles. 

Ik had trouwens ook niet verwacht dat KPN hier iets aan ging doen. Of ze het serieus nemen betwijfel ik ook. Wat maakt die paar mensen op een gekke plek nou uit. Het interesseert ze niks. Je betaald gewoon en anders niet. 

Nou…...dat anders niet heb ik dan maar uitgewerkt tot het beëindigen van het abonnement.

het blijft klotezooi….de hele nacht al

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Weer problemen. Welkom op de community! Dat klinkt vervelend, zeker als het al de hele nacht speelt. Blijft je verbinding instabiel, met wegvallend internet en lage snelheid? Dan gaat het meestal om een storing of probleem in de lijn. Dat los je vaak niet zelf op.

Tot de monteur komt, kan je dit nog proberen :

• Haal je modem 1 minuut van de stroom af en start hem opnieuw op.
  • Druk alle losse kabels goed aan.
  • Heb je een splitter? Test dan tijdelijk zonder splitter.

Blijft het zo gaan zoals je beschrijft? Dan moet de monteur het probleem in de verbinding zelf zoeken.

Goed dat er al een afspraak staat. Hopelijk is snel duidelijk wat er misgaat, zodat het opgelost wordt.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@Weer problemen Ik ben benieuwd of het probleem inmiddels is verholpen. En wat uiteindelijk de oplossing was.

@Weer problemen Ik ben benieuwd of het probleem inmiddels is verholpen. En wat uiteindelijk de oplossing was.

Het probleem is vast nog aanwezig, maar de oplossing was dichtbij.

De oplossing die KPN mij heeft opgedrongen.

Resulterend in het beëindigen van het contract. 

Vale

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • June 16, 2026

Hopelijk kan je straks bij de nieuwe provider genieten van een mooie snelheid!! Heel veel succes!