Skip to main content

Ik kan sinds kort MijnKPN  wel openen, doch dan krijg ik een pagina met alleen de rubrieken te zien. Als je deze echter aan klikt, krijg ik de melding "Mijn KPN is op dit moment niet verbonden. Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel.”  Ik gebruik Windows 10 en als virusbescherming KPN Veilig met Chrome als browser. Wat moet ik doen om het geheel weer werkend te krijgen?

Als ik ben ingelogd op mijn PC (Windows 10en Chrome als browser) m.b.v. mijn KPN ID krijg ik een pagina te zien waarop de rubrieken vermeld staan. Doch wanneer ik een rubriek aanklik krijg ik de melding “MijnKPN is op dit moment niet verbonden. Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel."

Ik gebruik als virusapp KPNVeilig.

Wanneer ik nu deze virusapp tijdelijk uitschakel, lukt het mij wel met MiinKPN te werken.

Hezelfde geldt voor de KPN Speedtest. Als de virusapp is ingeschakeld, krijg je alleen de downloadsnelheid te zien en pas wanneer de app is uitgeschakeld kun je ook de uploadsnelheid aflezen.

Komt dit probleem vaker voor? Bij mijn vorige virusapp Bitdefender had ik hier geen last van.

 


Hey Andre, ik heb je tweede topic over KPN Veilig even samengevoegd met degene over de MijnKPN omdat het verband lijkt te houden met elkaar. Als je KPN Veilig aan hebt staan, werkt de MijnKPN dan ook niet in andere browsers? 


Inmiddels het probleem verholpen mbv helpdesk F-Secure (KPN Veilig) , daar KPN helpdesk mij niet verder kon helpen. 


Goed om te horen dat het probleem verholpen is, Andre. Kun je aangeven wat er gedaan is om het probleem op te lossen? Dat kan andere klanten die hier ook mee zitten dan weer helpen :)


Hallo Erik. Opgelost via volgende stappen:

  1. In KPN Veilig app naar onderdeel Hulpmiddelen gaan.
  2. Rechtsboven op vraagteken klikken.
  3. Onder rubriek Ondersteuning op Ondersteuningstool klikken en deze uitvoeren.
  4. De uitslag van deze tool verzenden naar helpdesk F-Secure en daar laten analyseren.
  5. Daaruit bleek dat de browserextensies opnieuw geïnstalleerd moesten worden.
  6. Dit vervolgens gedaan en het probleem is verholpen.

Top, dank je!