Skip to main content

Mijn KPN is al vanaf afgelopen vrijdag down. Wat is er aan de hand? De app en de website werken niet. Technische storing zegt de app, de website toont alleen een leeg scherm.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hier momenteel geen problemen met Mijn KPN. Ook geen problemen gehad. 


Hoi @Fokko Scholma, welkom op het forum! 
Het is inmiddels al weer een paar dagen later, ook bij mij werken de app en site gewoon. Werkt het bij jou inmiddels ook weer?


Het is kennelijk een Chrome probleem want ik Edge werkt het wel. In Chrome krijg ik nog steeds een wit scherm. In de app nog steeds de melding dat er een technische storing is. Dus het lijkt voor mij het meest op een security issue, misschien wordt er iets geblockt.

Ik ga de app deinstalleren en opnieuw installeren. en in Chrome eens kijken of ik de cache kan leegmaken.


We zijn inmiddels weer een paar dagen verder 🙂 @Fokko Scholma is het nog gelukt je MijnKPN werkend te krijgen?


Hi Thomas,

in edge werkt het. sinds gisteren ook weer in de app. Maar chrome blijft een leeg scherm geven. Ik zie dat javascript wordt geweigerd (due to an extension), kan dat de oorzaak zijn?


ja dus dat is de oorzaak. Ik heb javascript weer aan kunnen krijgen en nu werkt het weer.


Bedankt voor je terugkoppeling Fokko! Fijn dat het weer werkt!