Skip to main content

mijn experia wifi werkt niet meer hij start op groene lampje brand net even valt dan uit na een tijdje licht blauwe lampje op en dan gaat hij helemaal uit

Ik heb problemen met mijn experia wifi deze werkt niet meer hoe kan ik deze omruilen nu de kpn winkels dicht zijn 

Word nu wat van kastje naar de muur gestuurd

 

Admin: dubbele topic samengevoegd met je bestaande topic


Wat voor problemen heb je met de experia wifi , heb je de experia wifi's al eens gereset en hoe heb je ze aangesloten 


ik heb hem gereset hij begint met groene lampje gaat dan  uit  dan licht blauwe lampje op en daarna gaat hij helemaal uit  en  bij het andere kastje werkt hij wel goed

dus kabels zijn goed aangesloten maar hij doet het verder niet


Je kunt de klantenservice bellen 0800-0402  en dan inspreken dat je een medewerker wilt spreken aangeven dat je experia wifi defect is en als je dan iemand van de klantenservice aan de lijn krijgt uitleggen wat er precies aan de hand is met je ene experiawifi.


Hoi @Feanster40, ik zag dat je hier 2 topics over had, ik heb ze even samengevoegd zodat jouw vraag op 1 plek te vinden is. Was het ondertussen al gelukt om telefonisch contact te hebben met collega's?
Als dat nog niet is gelukt kan je beide Experia Wifi's eens van plek verwisselen, gaat het probleem dan mee met het apparaat, of blijft het op dezelfde plek? Als het op dezelfde plek blijft, maar met het andere apparaat, kan het ook aan de bekabeling op die plek liggen.


We hebben geen reactie meer van je gezien @Feanster40. Betekent dat dat het inmiddels is gelukt? Als het niet is gelukt denken we graag nog met je mee,