Skip to main content
Beantwoord

MIJN KPN geeft alleen voormalige adresgegevens en facturen weer

• June 20, 2019
  • 2 reacties
  • 57 keer bekeken

Hoe kan ik MIJN KPN actualiseren met huidige adresgegevens en facturen?

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Marina_

Hoi @Ben21, Welkom op het forum! Normaal gesproken worden deze gegevens automatisch gewijzigd wanneer je verhuizing bij ons is doorgegeven. Aangezien je internet werkt, is dit ook door jou gedaan. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan zoek ik uit hoe we dit kunnen oplossen.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • June 22, 2019
Hoi @Ben21, Welkom op het forum! Normaal gesproken worden deze gegevens automatisch gewijzigd wanneer je verhuizing bij ons is doorgegeven. Aangezien je internet werkt, is dit ook door jou gedaan. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan zoek ik uit hoe we dit kunnen oplossen.

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • June 24, 2019
@Ben21, Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!