Skip to main content

Hallo,

Mijn laptop ondersteund geen 5g. Kan ik dan wel een 5g internet abonnement nemen, of werkt het dan niet?

Vr. gr. H. de Boer

Hallo ​@Hester Poot-de Boer ,

Ja hoor, dan gaat het automatisch werken op 4G. De term 5G wil alleen maar zeggen dat KPN tegenwoordig ook gebruik maakt van 5G. 

Bedoel je niet WiFi 5 Ghz? 

Of heb je echt een laptop waar een simkaart in kan?

Hallo ​@Hester Poot-de Boer, gaat inderdaad om het Wifi 5Ghz signaal of gaat het echt om een laptop waar een simkaart in gaat? 

Als het wifi via 5Ghz betreft, dan kun je daar met jouw laptop geen gebruik van maken en zal de laptop verbinden met het 2.4 Ghz signaal. 

Beste ​@Hester Poot-de Boer als je laptop mobiel kan verbinden heb je een zogenaamde datasimkaart nodig met een 097-nummer en mag je daar geen 06-nummer voor gebruiken.

Hallo ​@Hester Poot-de Boer, gaat inderdaad om het Wifi 5Ghz signaal of gaat het echt om een laptop waar een simkaart in gaat? 

Als het wifi via 5Ghz betreft, dan kun je daar met jouw laptop geen gebruik van maken en zal de laptop verbinden met het 2.4 Ghz signaal. 

Ik ga er vanuit dat zij een data-abonnement wil voor haar laptop. 

Daar kan een simkaart in met een 097-nummer en dan gaat dat prima werken op 4G. 

Bjj een abonnement van twee jaar: 

Je databundel is maandelijks aanpasbaar en je kunt MB's delen op hetzelfde adres.

1 GB

10,00 /mnd

• Maximaal 300 Mbit/s snelheid

• Gebruik je data binnen de EU

• Deel je data met iemand op hetzelfde adres

10 GB

25,00 /mnd

• Maximaal 300 Mbit/s snelheid

• Gebruik je data binnen de EU

• Deel je data met iemand op hetzelfde adres

Hallo ​@Hester Poot-de Boer ,

Ja hoor, dan gaat het automatisch werken op 4G. De term 5G wil alleen maar zeggen dat KPN tegenwoordig ook gebruik maakt van 5G. 

@Hester Poot-de Boer 

Is het gelukt om een data-abonnement af te sluiten? 

Ik ga er vanuit dat zij een data-abonnement wil voor haar laptop. 

Persoonlijk denk ik dat de kans veel groter is dat ​@Hester Poot-de Boer 5GHz wifi en 5G mobiel netwerk "door elkaar haalt".

Reageer