Skip to main content

Sinds tijdje krijg ik een piep, net als mijn koolmonoxide melder. Niet altijd . Verder doet de modem het wel

Een piepend modem is niet leuk en het lijkt mij uit jarenlange ervaring op het telfort forumdat dit modem wordt vervangen

 

Vul je forumprofiel aan met je postcode, huisnummer en klantnummer dan ziet een moderator wie je bent zodra je topic aan de beurt is 


weet je zeker dat dit het modem is?Probeer eens de stekker er uit te halen en dan te luisteren.Ik zag namelijk een topic voorbij komen waar het toch wat anders was.


@bobske4 wat voor type modem is het?


We zien dit fenomeen heel vaak en het is ook best wel logisch als je Experia Box op leeftijd komt en van Chinese makelij is. De kwaliteit van de condensatoren is niet echt fantastisch te noemen en dat betekent dat ze kunnen gaan lekken als ze op leeftijd komen en dat is die verschrikkelijke piep die je hoort.

Jouw Experia Box moet vervangen worden en ik hoop dan ook dat er snel een moderator zal reageren.

Overigens is het natuurlijk ook niet goed dat jouw koolmonoxide melder ook piept. :relaxed:


@bobske4 wat voor type modem is het?

Sorry, had alles in mijn profiel gezet. Experiabox v10a


@bobske4 Kan ik je nog even bellen? Dan regelen we het gelijk. (er wordt nu niet opgenomen op nummer xxx098


@bobske4 Kan ik je nog even bellen? Dan regelen we het gelijk. (er wordt nu niet opgenomen op nummer xxx098

Oh, ja klopt 2 gesprekken gemist


We spreken elkaar morgen rond 12:00, @bobske4 . :-)

Fijne avond.


Leuk je even gesproken te hebben, @bobske4 .

Helaas was aan mijn kant de boel ook stuk. Ik heb nu onze logistieke afdeling gevraagd om de omruil te regelen. Ik verwacht dat je in het begin van volgende week een SMS’je met logistieke informatie krijgt. 


Is het opgelost, @bobske4 ?


Is het opgelost, @bobske4 ?

Hoi Erwin, ik heb donderdag de modem afgehaald en deze werkt prima. Wel netwerk naam en password gewijzigd anders had ik al die andere wifi apparaten weer opnieuw moeten instellen. Nog bedankt voor je snelle hulp