Skip to main content
Beantwoord

Mijn modem wordt erg heet en is geel geworden

  • August 9, 2020
  • 5 reacties
  • 184 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi, 

 

Heb een vraag, is het normaal dat je modem erg heet wordt en verkleurd? Ook krijg ik regelmatig te zien dat ik naar een ander zender moet zappen,vaak moet ik dan stekker uit stopcontact halen en boven is dat bijna elke dag.

Wat kan ik hier mee doen? Heb al eens een reset gedaan zowel boven en beneden, dit ging paar dagen goed en nu weer regelmatig. Steeds vaker valt de WiFi ook uit

Graag hoor ik van u, wat ik nog meer kan doen om het te verbeteren. 

Groetjes, 

Beste antwoord door Paultje007

Bedankt beide voor de reacties!!

Ik mag hem morgen omruilen :-)

Groetjes 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

  • August 9, 2020

hallo @Paultje007 , je hebt waarschijnlijk een Experia V7.

Even bellen met 0800 0402 en je krijgt meteen een nieuwe.

 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • August 9, 2020

hallo @Paultje007 , je hebt waarschijnlijk een Experia V7.

Even bellen met 0800 0402 en je krijgt meteen een nieuwe.

 

Helemaal juist. Of even hier je profiel invullen en ons laten weten wanneer je dit hebt gedaan. :relaxed: Dan gaan we een omruiling in gang zetten. 


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • August 10, 2020

Bedankt beide voor de reacties!!

Ik mag hem morgen omruilen :-)

Groetjes 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • August 11, 2020

Top! En graag gedaan uiteraard.


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 11, 2020

Nieuwe is al in gebruik :-)

Erg blij mee, WiFi bereik is gelijk stuk beter, nu meer streepjes in mijn tuin :-)

Qua tv, nog geen idee, te mooi weer om binnen tv te kijken.