Skip to main content

Al jaren schrijven ze mijn naam verkeerd bij KPN zijn ze dom of snap ik het niet??

Geen van beide. Ooit is er dan een typefout gemaakt. Een medewerker gaat hier binnenkort op reageren.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. 


Dag, welkom op het forum. 

Al jaren schrijven ze mijn naam verkeerd bij KPN zijn ze dom of snap ik het niet??

Sja, wat is dom? :wink:  Wat moet er precies aangepast worden? Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Onder het veld persoonlijke opmerkingen kun je de juiste naam en voorletters plaatsen. 


@storing tv 

 

Je kunt ook jouw naam zelf aanpassen in Mijn KPN. Na het inloggen klik je rechtsboven op profiel. Dan verschijnt meteen de optie "naam wijzigen".   (Het is zelfs mogelijk om jouw geslacht te wijzigen...:joy: ) 

 


@storing tv 

Heb je nog hulp van Alex nodig of is het jou zelf al gelukt via Mijn KPN? 

Zo niet? 

Zou je dan je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Onder het veld persoonlijke opmerkingen kun je de juiste naam en voorletters plaatsen. 


Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.Â