Skip to main content
Beantwoord

Mijn nieuwe abonnement zou op 13 augustus ingegaan, ik heb nog niets gehoord

• August 13, 2025
  • 7 reacties
  • 104 keer bekeken

Zou volgens jullie systeem overgezet moeten worden op 13 augustus geen sms niets gehad. Tevens al meerdere keren gebeld en elke keer valse beloftes, ooit bij dit mooie bedrijf gewerkt waar is het naartoe gegaan! Kan iemand mij vertellen wanneer ik eindelijk gebruik kan maken van mijn nieuwe abbo! Thanks!!

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Raoul1992 ,

Hopelijk is de aansluiting vandaag wel gerealiseerd. 

Als de aansluiting aan jou bevestigd is, dan toch maar weer direct contact opnemen met de klantenservice. Als oud-medewerker weet jij hun wel te vinden. 

Voor de meelezers: 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

7 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • August 14, 2025

Hallo ​@Raoul1992 ,

Hopelijk is de aansluiting vandaag wel gerealiseerd. 

Als de aansluiting aan jou bevestigd is, dan toch maar weer direct contact opnemen met de klantenservice. Als oud-medewerker weet jij hun wel te vinden. 

Voor de meelezers: 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 14, 2025

Helaas nog steeds niets! Geen duidelijke communicatie van uit KPN slechtere start kan bijna niet op deze manier……

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 15, 2025

Toch maar weer contact opnemen met KPN. Zie mijn eerdere reactie.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Welkom op de KPN Community, ​@Raoul1992! Dit is inderdaad geen goede start. Heb je nog contact met onze klantenservice opgenomen zoals ​@Noordzee adviseerde? Hopelijk is jouw abonnement inmiddels wel actief of heb je in ieder geval meer informatie.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 18, 2025

Helaas nog niets monteur zou vandaag het regelen. En zegt op laatst in een keer af, met de vermelding het is niet gelukt. Wel iemand aardigs aan de lijn gehad die een bericht doorzet naar backoffice. Maar word hier langzaam wel heel gefrustreerd van!!!

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ik snap heel goed dat het frustrerend is, je wilt natuurlijk graag zo snel mogelijk internet. Hopelijk pakt de back office dit snel op!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 20, 2025

Helaas nog niets monteur zou vandaag het regelen. En zegt op laatst in een keer af, met de vermelding het is niet gelukt. Wel iemand aardigs aan de lijn gehad die een bericht doorzet naar backoffice. Maar word hier langzaam wel heel gefrustreerd van!!!

Waardeloos natuurlijk ​@Raoul1992 ,

Maar heeft die vriendelijke medewerker de aansluiting nu wel voor jou kunnen (laten) regelen?