Skip to main content
Antwoord

Mijn nood-wifi is op, hoe waardeer ik deze op?

• September 29, 2025
  • 3 reacties
  • 94 keer bekeken

Michael Vhest
Nieuwkomer

Hallo, 

er zou bij ons glasvezel worden aangelegd door jullie maar die afspraak is tot 4x afgezegd en gewijzigd. Als oplossing een noodpakket wifi bundel gekregen maar die is na 1 week al op aangezien we thuis met zn 5 zijn. Nu geen idee of die automatisch word opgewaardeerd of hoe dat werkt. Ik kan zo echter niets en de glasvezel komen ze pas 8/9 oktober aanleggen als er dit keer niet weer word afgezegd. 

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Michael Vhest, welkom op onze community! Wat balen dat je al zolang moet wachten! Om op te waarderen kun je met ons bellen inderdaad, de computer moet je nummer herkennen en automatisch opwaarderen als je daarom vraagt.

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 29, 2025

Beste ​@Michael Vhest weer even bellen met 0800 0402 om de databundel op te waarderen.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 1, 2025

Hoi ​@Michael Vhest, welkom op onze community! Wat balen dat je al zolang moet wachten! Om op te waarderen kun je met ons bellen inderdaad, de computer moet je nummer herkennen en automatisch opwaarderen als je daarom vraagt.

• Deelnemer
  • October 1, 2025

Voor mij was na 3 maanden het noodpakket ook niet meer de oplossing. Zit al een jaar te wachten op internet zonder deze noodbundel. De Klik& Klaar van Odido is echter een snel/ stabiel alternatief ;) 

Ben benieuwd of de glasvezel hier ooit nog komt.