Skip to main content

De experia v10a modem is pas even van de stroom geweest en sinds dien knippert het pon lampje op het zwarte kastje. Ik heb geen internet of tv meer. Ik heb de online hulp al geprobeert. Alles gereset, meerdere keren opnieuw opgestart. Draden erin en eruit gehaald, aangeduwd. Alles zit ook goed. Wat kan het zijn?

 

Het beste is even de klantenservice bellen, storingsdienst is 24/7 bereikbaar.


Is ook het zwarte kastje stroomloos geweest? Want daarvan is een serie die na stroom uitval defect raakt. Dan 0800-0402 bellen en dit melden. Een monteur installeert dan een nieuwe.

 


Voor een supersnel resultaat kun je ook deze link gebruiken @Audrey97 , weet ik uit eigen ervaring vorige week. Vrijdag defecte glaskast geconstateerd, zaterdag nieuwe ontvangen, aangesloten en alles weer werkend:

https://www.kpn.com/service/storingen.htm


Thanks allemaal. Ik ga direct aan de slag


Is ook het zwarte kastje stroomloos geweest? Want daarvan is een serie die na stroom uitval defect raakt. Dan 0800-0402 bellen en dit melden. Een monteur installeert dan een nieuwe.

 

Audrey97 spreekt van een knipperend “PON” lampje op het glaskastje. Dan denk ik dat ze een nog ouder model glaskastje heeft. Klopt dat @Audrey97 ? Dit type is niet bekend met dat probleem. Je kan dit kastje ook even uitschakelen, maar bellen met 0800-0402 blijft het beste advies.