Skip to main content

mijn sonos werkt niet meer, geen wifi verbinding

 

Hallo @Cornnekt En hoe is de situatie nu? Werkt alles alweer? Gaat het alleen om de verbinding met de Sonos, of is wifi volledig afwezig? 


Bart

Er is nog geen verbinding.

Het gaat om de verbinding met de sonos APP met wifi, deze is er niet meer!


Duidelijk, @Cornnekt Het gaat dus enkel om de verbinding met de Sonos App? Ik heb goede hoop dat iemand als @JeroenB22 je hier goed mee kan helpen! 


Uhm tja, zo helder hem ik hem nu ook nog niet hoor,…

 

Krijgt je Sonos App geen verbinding met je thuisnetwerk?

Of krijgt je Sonos App het Sonos systeem niet gevonden?

Of heb je onlangs iets gewijzigd in je netwerkinstellingen?

Want dan krijgt je Sonos e.e.a. zeker niet gevonden, en moet je alles even opnieuw instellen.

 

Neem DEZE PAGINA even door, scheelt mij een boel typewerk en jou oplossing staat hier vast wel tussen. Hiermee moet je je App wel weer werkend krijgen aan je Sonos systeem., andere oplossingen kan ik anders ook niet bedenken.


Hoi @Cornnekt ,

Ik denk dat @JeroenB22 je al van een goed advies heeft voorzien.
Mocht het desondanks niet lukken dan is dit ook nog een Optie.
Ik heb daar een keer gebruik van gemaakt, en ik moet zeggen dat iets waar ik een dag mee bezig ben geweest (En wat ik niet opgelost kreeg) door hun binnen 10 minuten was opgelost.


en ik moet zeggen dat iets waar ik een dag mee bezig ben geweest (En wat ik niet opgelost kreeg) door hun binnen 10 minuten was opgelost.

 

 

:joy::joy::joy:


Ja dat was wel lachen @JeroenB22  een van de twee Subs had de geest gegeven.
En aangezien hij maar twee maanden oud was had ik niet aan een defect gedacht.
ook al omdat ik hem wel bleef zien in de app en het witte  lampje bleef branden aan de zijkant.
En ja zij lezen dat zonder moeite uit als je ze toegang geeft tot jou Sonos systeem op mijn pc in dit geval.
Binnen 6 dagen een nieuwe gekregen, zoals het hoort.


Hallo genetic

 

Ik heb het de Optie link van Jeroen gebruikt, door de update van wifi instellingen kan ik weer gebruik maken van SONSOS. 

Ik heb vorige week contact gehad met Sonos die heeft alles doorgemeten, SONOS is ongeveer 40 minuten bezig geweest om een oplossing te vinden. Hij heeft mij daar verwezen naar mijn provider KPN, deze kon mij ook niet helpen.

Ik ben blij dat het weer werkt!

Bedankt voor je support. 


Reageer