Skip to main content

Bij mijn profiel staat dat ik 3 topics heb, als ik er op klik zijn er maar 2 en ik kan inderdaad het topic dat ik één dag geleden heb aangemaakt niet meer vinden.  Is daar een reden voor, zover ik weet heb ik niemand een oneerbaar voorstel gedaan.

Hallo @Boxdreamer ,

Topic 1 : 

Topic 2 : 

Topic 3 : (Upload snelheid laag) Is inderdaad verwijderd door een moderator. Waarschijnlijk omdat het over hetzelfde onderwerp gaat als topic 2. 

https://forum.kpn.com/questions/110898

En nu is dit topic 4 : 

 


Hoi Noordzee,

Kwestie van interpretatie natuurlijk.

Misschien dat mijn laatste post op topic 2  wat verwarrend was , ik denk ik sluit die netjes af met de melding dat mijn glas verbinding hersteld is met een opmerking over de snelheid die niet klopt, en open een nieuw topic met de vraag of een moderator zou kunnen controleren of de instellingen die op mijn account staan zoals dat zou moeten zijn omdat ik nu de gespecificeerde snelheid niet haal terwijl  ik die wel haalde voordat mijn verbinding werd opgeheven. Ik zou 100/100 hebben echter ik krijg nu 100/36.

Ik begrijp de verwarring maar het was wel zo netjes geweest als ik een melding had gehad dat het topic verwijderd werd.