Skip to main content
Beantwoord

Mijn vader heeft al vier weken geen internet door proxy meldingen

• September 15, 2025
  • 7 reacties
  • 49 keer bekeken

Zojuist met medewerker gesproken en gekeken naar een probleem die mijn vader nu 4 weken heeft dat hij nergens geen internet meer heeft / kan inloggen 

proxy meldingen maar die is al uitgezet en reser modem al geprobeerd 

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Proxy geen internet, welkom op onze community! Ben je er met mijn collega's nog uit gekomen?

Het kan natuurlijk zijn dat iets op de computer of in de aansluiting deze meldingen veroorzaakt en iets blokkeert in de verbinding. Om met je mee te denken hebben we dan wel wat meer informatie nodig. Wat is precies de melding, wat voor apparatuur test je dit mee en hoe zit alles verbonden?

7 reacties

• September 15, 2025

En wat was de conclusie van het gesprek? Wat zei de medewerker? 

Dat ik jullie moest benaderen 

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • September 15, 2025

Dat deed je toch al tijdens het gesprek?

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 15, 2025

Beste ​@Proxy geen internet gewoon opnieuw bellen, dan krijg je misschien een goede medewerker aan de telefoon die de kwestie wel goed opppakt.

Doorverwijzen naar een forum is een slechte zaak, want het forum van KPN is geen helpdesk van KPN.

Ja die gedachte heb ik ook nu 😢

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • September 15, 2025

Hopelijk lukt het nu wel via 0800-0402.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 17, 2025

Hoi ​@Proxy geen internet, welkom op onze community! Ben je er met mijn collega's nog uit gekomen?

Het kan natuurlijk zijn dat iets op de computer of in de aansluiting deze meldingen veroorzaakt en iets blokkeert in de verbinding. Om met je mee te denken hebben we dan wel wat meer informatie nodig. Wat is precies de melding, wat voor apparatuur test je dit mee en hoe zit alles verbonden?