Skip to main content
Antwoord

Mijn verbinding valt meerdere keren per dag weg

• February 26, 2024
  • 1 reactie
  • 40 keer bekeken

Wegvallen van de verbinding. Minstens 10 keer per dag. Schakelen de gids in en kpn begint weer te updaten en opstarten. Het abonnement loopt tot mei. Schakel weer terug naar Ziggo.

Admin: afgesplitst en een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt.

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi Roel, welkom hier. 

Ik denk graag mee. Hoe branden lampjes op je modem wanneer dit gebeurt, rood? Mag ik ook weten hoe lang de onderbreking duurt? Wat je in ieder geval kan doen is je modem resetten. Mocht dat niet helpen, bel dan even met ons op het moment dat de storing voorkomt, dan kan iemand live meekijken en de nodige stappen zetten om het op te lossen. Ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 28, 2024

Hi Roel, welkom hier. 

Ik denk graag mee. Hoe branden lampjes op je modem wanneer dit gebeurt, rood? Mag ik ook weten hoe lang de onderbreking duurt? Wat je in ieder geval kan doen is je modem resetten. Mocht dat niet helpen, bel dan even met ons op het moment dat de storing voorkomt, dan kan iemand live meekijken en de nodige stappen zetten om het op te lossen. Ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.