Skip to main content

Hier precies het zelfde geval. Valt gedurig weg

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag gemaakt

Het is gewoon bagger, meerdere keren per dag valt het internet weg. Alles al geprobeerd zoals glasvezel kastje 2 minuten van de stroom af en daarna de box met een pinnetje gereset maar niets helpt. En zoals ik lees ben ik niet de enige.


Hoi @marinus68, welkom op onze community. Ik heb even een eigen topic voor je vraag gemaakt.
Bij een volledig wegvallende verbinding kun je echt het beste even met ons bellen op 0800-0402. Het liefst tijdens de storing of zo snel mogelijk daarna. Mijn collega's zitten hiervoor 24x7 voor je klaar.


Al ik aan het bellen ben hoor ik op enig moment mijn gesprekspartner nog wel maar deze mijn niet. Dat is erg vervelend. Daarna krijgen we helemaal geen contact. Wat te doen?


Dat is mooi zo'n nummer, maar als ik geen verbinding kan maken schiet dat ook niet op!

 


Dat is mooi zo'n nummer, maar als ik geen verbinding kan maken schiet dat ook niet op!

 

Probeer dan even met de vaste telefoon of een andere mobiel contact te maken, het is een gratis nummer @I-Phone 11 

 


Ik heb geen vast nummer meer. Met een ander toestel probeer ik contact te krijgen met KPN. Wachttijd tussen 8-12 minuten. 


Reageer