Skip to main content
Antwoord

Mijn verlengaanbod valt tegen

• October 27, 2025
  • 10 reacties
  • 197 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

van het weekend mijn verlengaanbod bekeken voor internet.

nou werd er niet vrolijk van 😏

heb internet ,2 kastjes tv kpn+

2 x mobiele internet

en dan nog de pakketten op tv 

6 maanden €7,50 korting vindt ik nogal min als je ziet wat nw klanten krijgen.

nou maar eens nadenken wat ik doe na jan 2026

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Thewhale ,

Let op!, er is ook een andere manier van verlengen! 

Je kunt (mits contractvrij, dus in januari 2026) jouw abonnement aanpassen (en goedkoper maken) door op een andere manier te verlengen. Je gaat dan over de huidige (2025) propositie.Dit wordt ook wel vernieuwen genoemd. (Zelf ben ik in juli 2025 op die manier overgestapt naar 200 Mbit/s voor 43,50, dat was voor mij een paar euro goedkoper dan mijn oude 100 Mbit/s abonnement.

Dat vernieuwen kan telefonisch via de klantenservice. Het makkelijkste gaat dat middels een belafspraak

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

En ​@Thewhale ?

Ga jij ook op deze manier verlengen in januari 2026? 

10 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 27, 2025

Beste ​@Thewhale jij bent ooit ook nieuwe klant geweest en hebt toentertijd ook al van een korting of gratis product kunnen profiteren, dat doet KPN geen 2e keer, behalve door jou genoemd aanbod en dat is heel netjes, want dat hoeft KPN niet te doen.

Dus pak die €45 lekker mee of stap over.

Succes.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • October 27, 2025

ben jij werknemer van kpn 

pffff wat een reactie !

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • October 27, 2025

pffff wat een reactie !

Hij is gewoon een mede forum lid, net zoals ik.

Kunt u deze link eens proberen, wellicht komt daar een beter aanbod uit.

Als dit niks beters oplevert, dan heeft u het maximale eruit gehaald.

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet?campaignid=so:c=merk-community

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 27, 2025

Beste ​@Thewhale ik ben géén medewerker van KPN, maar een medeforumlid, net als jij.

Dit forum is ook geen helpdesk van KPN, dus als je vragen hebt over je verlengaanbod kun je het beste via de reguliere kanalen contact opnemen met KPN.

Succes.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • October 27, 2025

Hallo ​@Thewhale ,

Je kunt (mits contractvrij, dus in januari 2026) jouw abonnement aanpassen (en goedkoper maken) door op een andere manier te verlengen. Je gaat dan over de huidige (2025) propositie.Dit wordt ook wel vernieuwen genoemd. (Zelf ben ik in juli 2025 op die manier overgestapt naar 200 Mbit/s voor 43,50, dat was voor mij een paar euro goedkoper dan mijn oude 100 Mbit/s abonnement.

Dat vernieuwen kan telefonisch via de klantenservice. Het makkelijkste gaat dat middels een belafspraak

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Goedemiddag ​@Thewhale, welkom op onze community. Ik zie dat er al goed meegedacht wordt. Inhoudelijk kunnen wij je hier via de community niet echt mee helpen maar ik hoop dat dit in ieder geval wat duidelijk schept.

Voor bestaande klanten hebben we ook regelmatig leuke acties en activiteiten trouwens. Die kun je hier terugvinden: KPN Voor Jou | KPN Community en in de MijnKPN app

obelisk
Wijsgeer
  • October 29, 2025

Maar je kan ook gewoon lekker je middelvinger opsteken naar deze manier van werken en een gewaardeerde nieuwe klant worden bij de concurrent. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • November 3, 2025

Hallo ​@Thewhale ,

En ​@Thewhale ?

Ga jij ook op deze manier verlengen in januari 2026? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • November 3, 2025

ik zal eens kijken in jan 26

alvast bedankt

Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • November 14, 2025

Mijn verlengaanbod viel ook erg tegen, ik moest 53,61 gaan betalen voor 200Mbit, terwijl nieuwe klanten 43,50 betalen. 
Na bellen met klantenservice heb ik mijn abonnement opgezegd. Als bestaande klant kon ik met geen mogelijkheid die 43,50 betalen. Beste aanbod was 10 euro korting voor 6 maanden.
Ik snap dat ik niet de korting krijg die nieuwe abonnementen krijgen, maar 10 euro boven op de standaardprijs is een belediging.