Skip to main content

Sinds afgelopen donderdag ervaar ik wegvallende WIFI. Na diverse modem herstarts, ook alles (ook glasvezel kastje) van de stroom en opnieuw de setup opbouwen, valt de wifi terug van 600 mbit naar 200 mbit. Ik heb een 1 gbit aansluiting.

Als ik dan naar de KPN wifi analyzer ga, zegt deze  dat er apparatuur onderweg is? Ik heb niets besteld..

Kan iemand helpen? 

 

Box 12

3 superwifi 2 (allemaal verbonden)

 

Ha @Marco1908, wat rot dit 😞. Goed om te lezen dat je alles hebt herstart, maar jammer dat dit niet heeft gewerkt! Heb je de servicetool voor Problemen en storingen bij internet & wifi al eens doorlopen? Mocht je daar niet uitkomen, kan je het beste even telefonisch contact met ons opnemen via 0800-0402. Dat kan op maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur en zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur. Mijn collega's kijken dan graag met je mee. Zij kunnen ook kijken naar de melding van de Wifi Manager!


Hoi, gebeld en een nieuwe NT ontvangen. Dit leek het probleem volgens de kpn medewerker. Helaas schommelt de wifi nog steeds extreem tussen 200 en 600 mbit. Soms zelf maar rond de 100(DL). Ook met alle apparaten er tussenuit gehaald. Kan de box12 het probleem zijn? Gr Marco 


Ha Marco, goede vraag! Jammer om te lezen dat de nieuwe NT niet geholpen heeft. Ik kan me niet voorstellen dat de Box 12 het probleem is, maar het zou best kunnen zijn dat er in je omgeving factoren zijn waardoor je hier nu tegenaan loopt. Je kunt ons topic voor slechte wifi eens doornemen. Mocht je daar dan nog niets mee opschieten, bel ons dan gerust nog een keer!

 


Hoi, dit hele riedeltje is bekend en uiteraard reeds diverse malen gecheckt en uitgevoerd. Kun jij zien op de lijn of er uitval is op meerdere momenten? Dit is ook gezien door diegene die de nieuwe NT heeft gestuurd. Hoor graag. Gr Marco 


Heeft u op een bekabeld aangesloten pc of laptop wel een goede verbinding? 


Hi Nick, verbinding is er wel alleen is de wifi niet stabiel. Fluctueert tussen 100 en 600 mbit. Soms gaat deze naar 750 mbit maar dat is een uitzondering. Verder veel last van haperingen met tv kijken. Tv is bekabeld aangesloten en alles is al een keer terug gezet naar fabrieksinstellingen. 


Gebruikt u een switch in uw netwerk? Gebruikt u een draadloze verbindingset? DVS? Devolo?


Nee, geen develo en tv is direct op het modem aangesloten. Allemaal cat 6 kabels. Ik heb een switch, maar de compatibel en helaas zelfs zonder de switch deze problemen. 


Reageer