Zo rond de jaarwisseling is een slechte internetverbinding natuurlijk helemaal niet gewenst, ​@FMo69. Je kunt het stappenplan voor storingen en problemen doorlopen. Maar heb je het modem ook al eens een reset gegeven? Dit is anders dan alleen opnieuw opstarten door stroomloos te maken. Met een reset worden de instellingen teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Hiermee los je de meeste problemen op.
Denise, dankjewel voor je reactie. Ik had de stappen al doorlopen zonder succes. De moed opgegeven en de andere dag was het probleem weg. Dit gebeurt vaker, hoe kan dit? Is er dan sprake van overbelasting/te zwak netwerk?
Zoals ik al aangaf is dat al eerder een periode geweest waar veel mensen klaagden in de wijk en op zoek gingen naar een andere provider. Het is natuurlijk fijn dat het de dag erop weer goed is maar niet fijn als je de oorzaak of oplossing niet weet.
Op dit moment is het ook lastig om nog te achterhalen wat het probleem precies is geweest. Dus hoewel ik snap dat het lastig is als je niet weet wat de storing veroorzaakt, kan ik er op dit moment niets aan veranderen. Ik ben in ieder geval blij om te lezen dat het probleem zichzelf weer heeft verholpen.