Skip to main content

Slechte service na 3 kwartier aan de lijn te zijn geweest. Kan probleem niet oplossen terwijl ik een 2 weken geleden een nieuwe kastje heb gekregen. En nu is mijn wifi slecht. Zeggen ze ligt aan mijn hardware. Tuurlijk . Ik doe niks en kpn wel. Wie zijn Schuld is dat nou. Ik ga naar een anderen profider

 

Admin: bericht aangepast op basis van onze huisregels

Ok. Dank u voor de mededeling.


Als je nu even verteld wat er aan de hand is @Niuk  dan kunnen we je misschien helpen.
Welk kastje is vervangen? de modem, de TV ontvanger of….?

En waarom is die vervangen? welke klacht had/heb je?


Ik heb een nieuw kastje gekregen voor de glasvezel kabel. Dit zou volgens kpn een verbetering moeten zijn. Sindsdien heb ik wifi uitvallen. Mijn sonossyteem stopt er steeds mee en na 30 seconden gaat ie weer verder. Mijn Netflix blijft hangen op de tv. Nu wordt er door kpn gezegd dat t aan mijn hardware ligt terwijl ik niks heb veranderd. KPN zegt dat ze alles goed uitlezen op het systeem dus het ligt aan mij. Ik moet op mijn kosten een monteur laten komen. Nou dacht t niet. Ik heb niks veranderd en kpn wel. ??????   Wat moet ik hiermee. Zeer klantvriendelijk. NOT!!!


Hoi @Niuk 
Wat een vervelende situatie voor je.
Maar als je zeker denkt te weten dat het niet je thuisinstallatie is, dan kun je met een gerust hart een monteur laten komen.
Als die monteur ziet dat het toch bij je ligt, dan krijg je eerst een prijsopgave en dan kun altijd nog nee zeggen.
Dus nog eens bellen en laat die monteur maar komen, maar wees wel zeker dat het niet aan jouw installatie ligt.
0800 0402

Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.

Zon- en feestdagen gesloten.


Reageer