Skip to main content

Ik moest mijn experiabox 12 naar fabrieksinstellingen resetten omdat mijn wachtwoord niet werd geaccepteerd om in de box te komen. Na deze reset kan ik nog steeds niet in de modem inloggen met het wachtwoord dat op de modem staat. Ik heb ook andere browsers geprobeerd en alle cookies en geschiedenis verwijderd. Ook zie ik dat de wifi netwerken die ik normaliter gebruik niet meer zichtbaar zijn onder beschikbare netwerken, maar verhuisd zijn naar Geavanceerd - Netwerken beheren. Ik heb inmiddels ook de KPN Wifi reset tool gebruikt, maar nu weet ik het niet meer…..

Als je na een reset van het modem nog altijd niet kunt inloggen, ook niet met het wachtwoord achter op het modem, dan is het het beste als mijn collega van de telefonische klantenservice met je meekijkt. Je kunt hiervoor een belafspraak inplannen. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

Ik heb vandaag contact gehad met de technische dienst, gelukkig heb ik wifi maar ik kan nog steeds niet in de modem inloggen. Ik heb gezien dat dit een probleem is dat KPN gaat oplossen via een update. Is er zicht op wanneer deze beschikbaar komt?

Fijn dat je in ieder geval weer wifi hebt!

Voor wat betreft de updates: deze kun je het beste in de gaten houden via onze Product Updates. Hier informeren wij onze klanten regelmatig over de nieuwe updates van onze producten. Als de Box 12 een update krijgt, dan lees je dat hier.

Reageer