Skip to main content

Sinds ik 2 experia kastjes boven en in de huiskamer heb geplaast, (waarvoor dank KPN) is mij wifi top!

Alleen nu is de wifi in de Experia V10 router er mee opgehouden, lampje brand ook niet meer.

In dit gebied heb ik dus ook matig wifi bereik waardoor mij deurbel (ring) slechte verbinding heeft en hij het wel of niet doet.

Hoe krijg ik de wifi weer aan op de router?

(aan zetten op de router werkt maar 10 seconden en dan gaat hij weer uit).

Alvast bedankt voor de reactie’s

 

Dat kan niet. Het hoort zo dat het wifi van de Experiabox uit gaat bij het aansluiten van die kastjes. Daarom heeft u er ook 2 gekregen. Het ene kastje is ter vervanging van het wifi van de Experiabox, en zou je dus naast of vlakbij de Experiabox moeten plaatsen. Zo is de bedoeling.


Het ene kastje is ter vervanging van het wifi van de Experiabox, en zou je dus naast of vlakbij de Experiabox moeten plaatsen. Zo is de bedoeling.

Die hoeft natuurlijk niet naast of vlakbij de Experia Box geplaatst te worden, die mag gewoon in de woonkamer staan i.p.v. in de meterkast. :wink:


Oke thanks voor je antwoord nick. 
 


Hoi @wifi signaal experia v10 . Het klopt dat de wifi op de v10 uitgeschakeld wordt zodra jij die experia wifi's aansluit. Het is dus belangrijk om die versterkers een prominente plek te geven ;-)

 


Ik heb niks meer van je gehoord en ik ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.Â