Skip to main content

Het slechtste internet wat ik ooit heb gehad.

betaal 70 euro bijna voor alleen internet en mijn *** is nog sneller dan dit.

2x wifi versterker erbij gekocht en mijn TELEFOON HEEFT NOG MEER MBPS OP 5G.

wil je een monteur laten komen betaal je 80 euro voor.

ben wel klaar met kpn. Wat een *** bedrijf, die troep van jullie ligt het nieuwe jaar in het afval. En koop nooit meer iets bij dit ***bedrijf

Admin: bericht aangepast i.v.m.  taalgebruik

Op de orderbevestiging die je hebt gehad staat de snelheid die je kan verwachten dus een donderslag bij heldere hemel kan het niet zijn. Of er moet iets verkeerd zijn aangesloten of je doet iets niet goed. Maar bedankt voor de mededeling.

Kom op zolder met 2 wifi versterkers uit op 30mbps/ mijn telefoon op 5G doet 45mbps. 
voor die prijzen mag ik wel 100 + mbps verwachten lijkt mij.  En ik die wat verkeerd doet? Ik koop die rotzooi bij jullie toch , dus jullie moeten er voor zorgen dat het goed is. Omgekeerde wereld.

En het top punt is ook nog 80 euro durfen te vragen voor een monteur.  Dikke *** bende dat is wat jullie verkopen 

Hier superwifi. Hoort zoals aangeven tussen de 500/800 mbps te kunnen halen. Met 2 superwifi punten. Heb al meerdere keren jullie proces gevolgd via de kpn app, niks werkt. Komt er zo bassie van Adriaan vertellen hoe het werkt whaha, *** van kpn zeker. 
Willen jullie nog meer info over deze goede kwaliteit? Koop je internet ergens anders mensen! Odido bied ook nog meer mbps voor minder geld. Laat je niet *** door deze zakkenvullers. Want ze *** je droog zonder pijn

Ik vermoed dat je die WiFi punten draadloos gebruikt. Dan ga je nooit een hoge snelheid op zolder bereiken. Ook niet bij andere providers. Je zult een kabel moeten leggen zodat je de WiFi versterker bekabeld aan kunt sluiten.

Maar kpn verkoopt het wel zo. Er staat ( overal door het huis draadloos goed internet. Maar jullie kunnen het mooi vertellen allemaal. 

Heb je beide punten op zolder staan terwijl je modem beneden staat? Je moet een tussen modem en zolder zetten om de wifi door te geven naar de Superwifi op zolder. Mischien zelfs twee naar gelang hoeveel verdiepingen je hebt en materiaal waar je huis van gebouwd is.

Hallo ​@Prijzen voor. De Superwifi zijn als ze draadloos worden gebruikt afhankelijk van het draadloze signaal afkomstig van de KPN modem. In jouw situatie lijkt het er toch sterk op dat er al snelheidsverlies is opgetreden bij de doorgifte vanaf het KPN modem. Het is dus zeker aan te raden voor een optimaal resultaat om toch te gaan bekabelen. 

Reageer