Skip to main content

Mijn wifi werkt niet. Staat betaal factuur, app geeft groen vinkje bij alle facturen. 

Misschien kunt u iets meer verduidelijken wat er niet werkt met de WiFi, op die manier kunt u beter geholpen worden.


Ik begrijp ook niet wat wifi met een factuur te maken heeft @Estella1993 , graag meer duidelijkheid.

 


Hi @Estella1993,

Voor zover ik het begrijp, krijg je de melding te zien dat je verbinding af is gesloten in verband met een betalingsachterstand. Dat afsluiten doen we niet zomaar, er zal meerdere keren zijn verzocht om te betalen en je zult daarnaast ook bericht hebben ontvangen dat de afsluiting er aan zat te komen. Als je daar twijfels bij had omdat je zelf niet het idee had dat je een factuur niet had betaald, had je beter direct contact met ons op kunnen nemen. Aangezien de blokkade er nu al op staat, wil ik je aanraden om morgen na 08:00 uur te bellen met 0800 - 0402 en dan te vragen naar de afdeling ‘Collections’. Dat is de afdeling die over de betalingsachterstanden en blokkades gaat. Hopelijk is het allemaal snel opgehelderd!


Ik ben sinds gisteren ook afgesloten ik wilde nog bellen maar was het helemaal vergeten ook dacht ik dat ik het betaald zou hebben omdat de factuur van mei 81 euro en 50 cent was. Helemaal over het hoofd gezien en nu ben ik volledig afgesloten zit ik zonder WiFi thuis ook had ik geen vergoeding gekregen had bijna een hele maand geen WiFi kunnen gebruiken omdat de glasvezel niet bij mij in orde was had betaald zoals altijd en ze hadden de ouder route verbinding van het internet volledig eruit gehaald terwijl ze dat niet zouden doen. En nog gecompenseerd voor de weken dat ik geen internet had en nou hebben ze mij volledig afgesloten! Omdat ik een fout heb gemaakt en dacht de factuur betaald te hebben!


Dat is niet leuk maar wel begrijpelijk. Rekeningen dienen te worden voldaan. Indien dit niet lukt dan is het handiger om zelf tijdig aan de bel te trekken.


Nee is zeker niet leuk maar het is mij ontgaan maar ook dacht dat ik het betaald zou hebben want ik heb in mei 81 euro 50 cent betaald terwijl mijn maand factuur 61.50 is 

En uit velen reacties zie lees ik dat het voor velen recht getrokken was ook door nalatigheid of dat ze het vergeten waren 


Mijn punt is dat je niet van een dienstverlener mag en kan verwachten dat ze van iedere klant de exacte situatie  kunnen raden. En als rekeningen al even niet voldaan zijn dan is het enige dat rest een afsluiting. Een ongewenste situatie voor dienstverlener en klant.

 


Waarom geen automatische incasso @Ayounsi , zo moeten alle klanten betalen? Dan ben je nooit te laat met betalen.

 


Hi @Ayounsi,

Dat afsluiten doen we niet zomaar, er zal meerdere keren zijn verzocht om te betalen en je zult daarnaast ook bericht hebben ontvangen dat de afsluiting er aan zat te komen. Als je daar twijfels bij had omdat je zelf niet het idee had dat je een factuur niet had betaald, had je beter direct contact met ons op kunnen nemen. Aangezien de blokkade er nu al op staat, wil ik je aanraden om morgen na 08:00 uur te bellen met 0800 - 0402 en dan te vragen naar de afdeling ‘Collections’. Dat is de afdeling die over de betalingsachterstanden en blokkades gaat. Hopelijk is het allemaal snel opgehelderd!


Heb meerdere keren gebeld en ik krijg niemand aan de lijn vanwege de blokkade en ik heb vorig maand hoger moeten betalen en was ervanuit gegaan dat het om die factuur ging er stond 2de herinnering bij dan kan er wel heel raar hierop gereageerd worden maar uit vele reacties lees ik dat iemand het ook vergeten was maar dat de blokkade bij hem opgeheven was er is ook nooit een betaalafspraak geweest dus waarom zou ik die dan niet mogen maken? En waarom kan ik niemand spreken?


0800 0402 kun je zelfs bij een blokkade bellen @Ayounsi , dan naar de afdeling Collections vragen en e.e.a. regelen.

En, nogmaals de vraag: waarom geen automatische incasso?

 

 


Reageer