Skip to main content
Vraag

MijnKPN-app kan thuisnetwerk niet vinden (foutmelding bij Wifi-tab)

• April 21, 2026
  • 3 reacties
  • 129 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Helaas werkt MijnKPN niet altijd, omdat MijnKPN soms het thuisnetwerk niet kan vinden.
Met name bij mij werkt MijnKPN prima, maar mijn zwager krijgt de volgende foutmelding.
Als je in de MijnKPN App naar de Wifi tab gaat dan krijg je de foutmelding. “Kan het thuisnetwerk niet vinden”.

Zijn installatie is heel eenvoudig met TV, Internet en telefoon.
Heeft Experia modem v10 met twee witte SuperWifi punten 1.0.
De Wifi werkt prima. Geen VPN.
Ben gewoon ingelogd in MijnKPN en alle abonnementen staan bij Mijn producten.
Hebben MijnKPN opnieuw opgestart. Hebben MijnKPN opnieuw geïnstalleerd.
Hetzelfde probleem op Samsung, iPad en iPhone.

Ik jees op dit forum dat meerdere gebruikers deze foutmelding krijgen, maar nergens staat een oplossing. Dat is jammer omdat MijnKPN heel handig werkt.

Is dit een bug in MijnKPN?

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

3 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dat is een vervelende situatie en ik wil dit graag verder in kaart brengen, zeker ook omdat ik deze feedback graag wil terugkoppelen richting onze ontwikkelaars. Ik heb dan ook een aantal aanvullende vragen voor je:

• Welke software versies draaien er op de SW1 en V10?
  • Heb je een recent abonnement of een ouder abonnement?

Je zou los van het opnieuw installeren ook even kunnen proberen om de abonnementen te ontkoppelen binnen MijnKPN en opnieuw toe te voegen.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • April 24, 2026

We kregen ook een reactie van je collega moderator "Sanne van KPN”.
Jullie kunnen vast wel overleggen, zodat we een discussie krijgen.
Maar uiteraard waarderen we jullie reacties!

Reactie op jouw vragen:

• Het is een ouder abonnement.
  • Software versies opzoeken doen we met MijnKPN, maar MijnKPN werkt niet goed.

• Nieuwkomer
  • April 25, 2026

Ik heb hetzelfde probleem met een v12 modem en nieuw abonnement. App denkt gewoon dat ik niet met het thuisnetwerk verbonden ben als ik op "Mijn wifinetwerk" ga (foutmelding beneden) terwijl dit wel zo is. Interessant dat "Wifi verbeteren" wel werkt. Gebruik de app op Android met een Samsung telefoon.

Inloggen op mijnmodem.kpn werkt trouwens ook niet meer (zegt "Wrong login information"), terwijl dit een paar dagen wel nog mogelijk was (ik heb niks veranderd).

Ik zou graag een gastnetwerk willen aanmaken.