Skip to main content
Antwoord

MijnKPN herkent wachtwoord niet voor inloggen KPN modem

• November 29, 2025
  • 4 reacties
  • 33 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Goedemiddag,

Na een nachtelijke update werkt mijn wifi niet meer prettig, de verbinding valt regelmatig weg. Ik wilde via KPN Thuis het modem herstarten, maar nu blijkt dat ik deze app niet meer kan gebruiken en wordt doorverwezen naar MijnKPN. Helemaal prima, fijn dat alles nu in één app zit. 

Echter kan ik in MijnKPN niet inloggen op mijn wifi netwerk, er wordt aangegeven dat het wachtwoord onjuist is.

Het wachtwoord werkt wel gewoon op mijnmodem.kpn ofwel 192.168.2.254.

Dus via de webinterface heb ik alsnog het modem kunnen herstarten, maar ik geloof nu dat ik de SuperWifi punten allemaal opnieuw moet aansluiten om alles weer naar behoren te laten werken, en zou dat toch graag via de app doorlopen. 

Enig idee waarom ik niet kan inloggen?

Bij voorbaat dank voor het meedenken.

Beste antwoord door Lost

Topic mag gesloten worden. Heb het modem een reset gegeven en daarna alle Superwifipunten. Ging zeker niet probleemloos, en moest tussendoor steeds enorm lang wachten, maar het is gelukt. Alles lijkt nu eindelijk opgelost en ik heb toegang via de app. Hopelijk blijft de regelmatige uitval van de laatste dagen nu weg.

Het was wel prettig geweest om vantevoren iets duidelijker aan te geven dat dit zo'n ingrijpende update was. Het smsje dat ik hierover kreeg was mijns inziens helaas niet toereikend.

4 reacties

• November 29, 2025

Weet je zeker dat je mobiele telefoon met WiFi verbonden is?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 29, 2025

Ja, net tenminste wel. Ik neem aan dat ik anders ook niet kon inloggen op de webinterface? 

Heb ongeveer een half uur geleden via de webinterface getracht het hele thuisnetwerk opnieuw te starten, maar dat is nog niet goed terug, op dit moment kan ik dus niet verbinden met de wifi. Ik wacht het nog even af, en anders moet ik straks misschien toch maar proberen om het modem compleet te resetten.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • November 29, 2025

Topic mag gesloten worden. Heb het modem een reset gegeven en daarna alle Superwifipunten. Ging zeker niet probleemloos, en moest tussendoor steeds enorm lang wachten, maar het is gelukt. Alles lijkt nu eindelijk opgelost en ik heb toegang via de app. Hopelijk blijft de regelmatige uitval van de laatste dagen nu weg.

Het was wel prettig geweest om vantevoren iets duidelijker aan te geven dat dit zo'n ingrijpende update was. Het smsje dat ik hierover kreeg was mijns inziens helaas niet toereikend.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Lost, blij om te lezen dat het probleem is verholpen. Het was zeker niet de bedoeling van de laatste software update dat deze zo'n impact zou hebben. Tijdens de update is er klaarblijkelijk een issue ontstaan met de herkenning van het interface ww in de MijnKPN app. 

Als dat voorzien was geweest, dan was er zeker van te voren communicatie over gestuurd of hadden we dat hier op de community gemeld.