Skip to main content

Hallo, mijn vrouw en ik hebben twee huizen in Julianadorp met twee KPN-internetverbindingen. Beide verbindingen worden betaald vanaf dezelfde bankrekening. Mijn vrouw heeft haar MijnKPN geopend en kan haar rekeningen zien. Ik heb nu mijn eigen MijnKPN, maar ik kan mijn rekeningen niet zien.
Hoe kun je het oplossen?

Waarschijnlijk heeft uw vrouw beide aansluitingen in haar mijnkpn staan?!


Nee. Ze heeft alleen haar internetverbinding en ziet alleen haar faktuuren.


Ik kan mijn product (thuis) niet koppelen omdat het dezelfde bankrekening is.


Heeft u wel het produkt wat u wil zien toegevoegd aan mijnkpn?


Ik kan het niet. Als ik het probeer, moet ik drie cijfers van mijn bankrekening invoeren en de faktuuren van het huis van mijn vrouw halen.


Dan zal er een medewerker aan te pas moeten komen. Doorgaans reageren die binnen 48 uur. Vul uw profiel helemaal in met klantnummer etc. dan kunnen ze meteen voor u aan de slag.


Hoe kan ik contact opnemen met een medewerker? Behalve telefonisch.


Hi Christoph, welkom op het forum.

Goede vraag, nog niet eerder tegengekomen. Zover ik weet zou dit niet uit moeten maken, het gaat immers om de laatste 3 nummers ter controle. Iets wat bij veel meer klanten overeen zullen komen. Ik neem aan dat je je Mijn KPN met een ander e-mailadres hebt aangemaakt? En dat je ook met je eigen klantnummer probeert te koppelen? 


Je kunt je Thuis product alleen koppelen als je ook daadwerkelijk op dát adres (IP) bent.

Producten kunnen maar aan één KPN Account gekoppeld worden.

Staan ze in account A en je koppelt hetzelfde (ook) in account B, dan verdwijnt ie uit account A.