Skip to main content
Beantwoord

Milieu

• November 17, 2020
  • 6 reacties
  • 86 keer bekeken

TIP : Kpn maak uw facturen minder groen scheelt liters milieu vervuilende inkt !!

Beste antwoord door huistijger

Hoi @Beemdboer 
Het allergrootste deel gaat via email er zijn heel weinig mensen die een papieren factuur krijgen, dus zo'n grote vervuiling is het niet.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • November 17, 2020

Hoi @Beemdboer 
Het allergrootste deel gaat via email er zijn heel weinig mensen die een papieren factuur krijgen, dus zo'n grote vervuiling is het niet.

• November 17, 2020

Hoi @Beemdboer 

Hallo @huistijger , omdat KPN zogenaamd groen bezig is sturen ze de facturen per mail en die moeten wij als klant nu zelf uit gaan printen, terwijl inkt relatief duurder is dan goud, @Beemdboer heeft een punt.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 17, 2020

moeten wij als klant nu zelf uit gaan printen

Je moet natuurlijk helemaal niks, @JanD . Ik bewaar ze, heel modern, digitaal.

• November 17, 2020

moeten wij als klant nu zelf uit gaan printen

Je moet natuurlijk helemaal niks, @JanD . Ik bewaar ze, heel modern, digitaal.

Hallo @PeterG , dat ben ik met je eens, maar van een gepensioneerd financieel administrateur/systeembeheerder kun je verwachten dat deze bij voorkeur alles zwart-op-wit heeft.:sunglasses:

obelisk
Wijsgeer
  • November 17, 2020

Druk je ze toch Z/W af … :open_mouth:

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 17, 2020

@ JanD

Van een administrateur verwacht ik het nog. Maar van een systeembeheerder…. :wink::relaxed: .