Skip to main content
Antwoord

Minecraft server poort staat dicht terwel hij is geportforward

• January 18, 2025
  • 6 reacties
  • 47 keer bekeken

Angelo Oldenburg
Nieuwkomer

Sinds 2 dagen geleden werkt ineens mijn server het niet meer ik heb daarom een nieuw subdomain aangemaakt maar daar lag het niet aan. elke keer als de server aan staat kan ik alleen joinen en alles wat buiten mijn pc wilt joinen kan dat niet de server zegt dan ook unknow host terwijl ik niks fout heb gedaan (via cloudflare ip gebouwt) de poort zit gewoon op 25565 en op udp/tcp en ip komt van mijn pc en het zegt dat het nog steeds dicht is. ik heb ook al upnp en dmz ingeschakeld.. kan iemand het alstublieft voor me oplossen?

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Angelo Oldenburg, welkom op onze community! Is het in de tussentijd nog gelukt? Inhoudelijk heb ik er niet zo'n verstand van maar aan de rechterkant zie je bij gerelateerde onderwerpen verschillende topics hierover. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

• January 19, 2025

​@Angelo Oldenburg 

Upnp is een gevaar voor uw netwerk.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • January 19, 2025

Beste ​@Angelo Oldenburg uPnP en DMZ meteen uitzetten s.v..p.

Dat is synoniem aan je voor- en achterdeur van je huis wagenwijd open zetten.

Angelo Oldenburg
Nieuwkomer

​@JanD hij is uitgeschakelt direct

Angelo Oldenburg
Nieuwkomer

​@JanD het werkt nog niet

JanD
Superuser
  • Superuser
  • January 19, 2025

Verder kan ik je helaas niet helpen, van een Minecraft server heb ik geen verstand,

misschien dat andere forumleden bij kunnen/willen springen als zij inzicht in jouw problemen hebben.

Succes.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 21, 2025

Hoi ​@Angelo Oldenburg, welkom op onze community! Is het in de tussentijd nog gelukt? Inhoudelijk heb ik er niet zo'n verstand van maar aan de rechterkant zie je bij gerelateerde onderwerpen verschillende topics hierover.Â