Skip to main content

Wij krijgen nu internet van 2 Mbit/s via de koperen lijn binnen. Wij hadden tot maandag nog een huawaij kastje met internet buitengebied waarvoor wij de eerste jaren fors moesten betalen totdat het gratis werd omdat wij in aanmerking kwamen voor gratis internet buitengebied. 

Vorig jaar kregen wij een brief dat het internet buitengebied gaat veranderen dat er een kastje bij je experiabox krijgt zodat het internet van je  vaste lijn verdubbelt maar dat is veel lager dan dat wij met de huawaij hadden.

Zelfs een monteur is langs geweest en heeft foto’s gemaakt en heeft als advies uitgebracht alles zo laten als het is. Beter kan het nooit worden.

Wij zijn gebeld door een medewerkster van KPN om een afspraak te maken om de huawaij te vervangen door het kastje. Heb haar verwezen naar de bevindingen van de monteur.

Nooit geen reactie meer ontvangen maar afgelopen maandag is de huawaij per direct afgesloten zonder enige aankondiging. Niemand kan mij  zeggen de minimale gegarandeerde snelheid.

Het product wat je had wordt niet meer geleverd.  Bestaat niet meer. Het alternatief is echt niet verkeerd hoor.  Je kunt best een aardige snelheid halen als je een gunstige ligging hebt tov de zendmast. Ik praat uit ervaring overigens.


Beste @Hoopvol17, welkom! Wat jammer om te lezen dat je nu niets meer hebt. Het klopt wat Joep zegt: het product wat je had, is niet meer beschikbaar voor klanten waar ADSL mogelijk is. Het alternatief is in verre weg de meeste gevallen ook prima. Je kunt, als je dit alsnog wilt, óf bellen naar het nummer wat in de brief stond óf zelf via MijnKPN Hussel i.c.m. sneller internet buitengebied aanvragen. Als je wilt dat ik hierin met je mee kijk, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Ik help je re dan graag verder mee. 


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, @Hoopvol17. Laat je het weten als we toch nog iets voor je kunnen doen? We helpen je graag.