Skip to main content

Goedemiddag,

Ik ben vanaf 15 september bezig aansluiting te krijgen in mijn appartement, nu blijkt die nog niet gereed gemeld?

Glasvezel is aangesloten, maar mis het nt kastje of glasvezelmodum

internet kasje en wifi enzo wel al binnen gekregen,

Maar een monteur voor de NT/Glasvezel aan te leggen wachten op gereed melding

Ondertussen kan ik wel janken, ruim een maand verder 

verschillende nummer al gebeld ook met volkers en wessel en met netwerk kpn, maar blijf maar wachten en gebeurd niets 

help

Hoi @Pas Deur, welkom hier. 

Nog steeds geen glasvezel dus in jouw appartement. Dat is niet fijn. Nu begrijp ik heel goed dat je graag wilt weten wanneer het zover is. Ik kijk graag eens mee wat ik voor je kan achterhalen. Zou je jouw profiel willen voorzien van gegevens? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt. En zou je ook een foto willen maken van hoe de glasvezel nu binnen komt? Dan weet ik ook hoe het er nu voorstaat. 


Dus blijkbaar de FTU is geplaatst (wit vierkant doosje?) maar is het achterliggende deel nog niet klaar, of gereed gemeld.

 

Dat zo'n FTU in je woning zit wil niet zeggen dat er signaal op binnen kan komen. Ze kunnen nog bezig zijn met de kabels, met lassen, of met de apparatuur in de wijkkast.  Of dat is allemaal al klaar maar hebben ze dat niet gemeld, zodat KPN geen diensten kan leveren.

Vervelend. Hoop dat Bart de status kan opvragen aan de hand van je gegevens. 

 

Nt neemt een KPN monteur trouwens mee om eeop te zetten.