Skip to main content
Vraag

Misleidende korting en onjuiste internetabonnement bij verlenging

• November 18, 2024
  • 5 reacties
  • 111 keer bekeken

Leuk 5 euro korting als je je abonoment 24 maanden verlengt dan krijg je de eerste 12 maanden 5 euro korting met bij schrijving dat je oude abonoment inclusief kortingen daaraan verbonden zijn, nee er word elijk een monteur gestuurd een modem verzonden om je 100 bits internet te geven terwijl op je adres maar 58 bits kan krijgen, ze schrijven zelfs dat ik dat besteld heb zonder dit geen korting bravo kpn

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • November 25, 2024

Goedemiddag ​@Jajonijo, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community!

Leuk 5 euro korting als je je abonoment 24 maanden verlengt dan krijg je de eerste 12 maanden 5 euro korting met bij schrijving dat je oude abonoment inclusief kortingen daaraan verbonden zijn, 

Dat is op zich toch een hele mooie korting die je ontvangt? 

nee er word elijk een monteur gestuurd een modem verzonden om je 100 bits internet te geven terwijl op je adres maar 58 bits kan krijgen, ze schrijven zelfs dat ik dat besteld heb zonder dit geen korting bravo kpn

Als er glasvezel ligt, kun je de snelheid van 100 Mbit/s sowieso halen. Als je nu aangeeft dat je (bekabeld) een snelheid meet van maximaal 58 Mbit/s, dan betekent dit dat je nog bent aangesloten op ons kopernetwerk. Je kunt altijd even de glasvezelcheck doen om te kijken of je kunt worden aangesloten op glasvezel.

Mocht je toch nog verdere vragen hebben over je bestelling, dan kun je altijd een belafspraak inplannen! 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 25, 2024

Lulkoek kpn weet dat er geen glas vezel ligt heeft dit inmiddels erkent en een oplossing aangeboden

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • November 25, 2024

Lulkoek kpn weet dat er geen glas vezel ligt heeft dit inmiddels erkent en een oplossing aangeboden

Dat er een oplossing is aangeboden, klinkt in ieder geval positief ​@Jajonijo!

• November 25, 2024

Als je een monteur en ander modem krijgt, dan komt die waarschijnlijk pairbonding installeren. Zou dat kunnen? Of heb je dat al?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 25, 2024

Weet ik niet ik heb de monteur gecanseltÂ