Skip to main content

Geachte,

Ik heb een Hussel onbeperkt data abonnement (bestelnummer ARMOR-851793), wat ik gebruik in een Asus router (4g AC53U). Volgens uw dekkingskaart is op mijn adres (******) het 4g++ netwerk te gebruiken met downloadsnelheid van 500 mbit/s. Na herhaaldelijk testen met speedtest.net, ziggo speedtest en fast.com haal ik een maximale downloadsnelheid van 45 mbit/s. Die snelheid is niet toereikend voor mijn behoefte.
Kunt u mij aangeven of en (zo ja) hoe er hogere snelheden te bereiken zijn? Er zijn nieuwere (en duurdere) routers verkrijgbaar, maar ik wil eerst zeker weten dat dit KPN abonnement in staat is tot het bereiken van hogere snelheden.

Dank voor de info.

Hartelijke groet,

William Spruyt

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hier kan je zien hoe jouw positie is tov de zendmasten.  Die 500 is natuurlijk in het meest gunstige geval.


Dank je Joep, dat geeft moed; drie groene pijlen ‘meest optimaal’ die allemaal mijn richting uitwijzen!


Dat is mooi maar hou er rekening mee dat weersomstandigheden, wel of geen blad aan de bomen, drukte qua mensen allemaal van invloed zijn.  Telefonie heeft namelijk altijd voorrang op data. Dus heb jij een snelweg in de buurt dan ben je slecht af.


Daarbij komt ook dat je na iedere 5Gbopnieuw een bundel van 1 Gb moet activeren per sms.


Doe maar Gb @Joep1965 , Mb is wel wat weinig.😵


Dank je @Doornekamp33 


Hoi @ilfu, ik zie dat je al goed geholpen bent door de community. De 500 Mbit/s is een max snelheid. Mobiel data wordt gedeeld door alle gebruikers op de mast. Gemiddeld zou je dan een snelheid halen wat zo rond de 75 Mbit/s zit op 4G++. Zie ook onze pagina over 4G.