Skip to main content

Ik kom van Ziggo. Nu heeft de telefoon van mijn vrouw het volgende probleemptje.....ik heb een eigen netwerk naam voor het kpn modem. Als mijn vrouw haar telefoon echter na thuiskomst Verbind met netwerk verbind die telefoon met Ziggo en niet meteen met het kpn netwerk dit moet dan weer handmatig gebeuren. Ik heb op mijn telefoon hier geen last van. Hoe komen we hier vanaf...... netwerk automatisch verbinden staat aan....!

Gewoon het Ziggo netwerk op het toestel verwijderen. 

En waarom is er iets in uw huis dat da netwerk überhaupt nog uitzend dan? Heeft u het Ziggo modem nog in de meterkast hangen ofzo? Of heeft u nog WiFi pods van Ziggo? 


Nee dat is verwijderd en de pods ook.....ben wel vergeten om die terug te zetten naar fabrieksinstellingen

 


Ergens moet er dan toch nog iets moeten wezen wat het Ziggo netwerk uitzend. Anders zou daar nooit mee verbonden kunnen worden.


Goedemorgen @koekei en welkom hier!

Nee dat is verwijderd en de pods ook.....ben wel vergeten om die terug te zetten naar fabrieksinstellingen

 

Heb je deze inmiddels nog terug kunnen zetten naar de fabrieksinstellingen? Ben toch wel nieuwsgierig of het daar aan ligt!

 


Nee dat niet dat ligt klaar om terug te sturen....ik wacht nog even af of het probleem nog lang aanhoudt...dank je 


Ooit gebruikte netwerken blijven in het toestel. 

Zit een beetje verborgen. 

Bij Android: tandwiel- verbindingen- wifi- drie puntjes rechts boven- geactiveerd- netwerken beheren 

Daar Ziggo gegevens verwijderen. 


Aanvulling op bovenstaande antwoorden:

Vinkje ‘automatisch verbinden’ kun je ook uitzetten, dan wordt het netwerk wel onthouden maar verbind je apparaat er alleen mee als je zelf op dat netwerk drukt vanuit het wifi menu.


Aanvulling op bovenstaande antwoorden:

Vinkje ‘automatisch verbinden’ kun je ook uitzetten, dan wordt het netwerk wel onthouden maar verbind je apparaat er alleen mee als je zelf op dat netwerk drukt vanuit het wifi menu.

Hele goede toevoeging dit @Gamechanic , thanks!Â