Skip to main content

Ik zie dat dit probleem bij anderen al lange tijd speelt. Er worden allerlei oplossingen geboden maar ik zie niet direct een echt werkende oplossing. Wij hebben twee smartphones, die alle twee hetzelfde probleem geven. Dit speelt met name het laatste half jaar. Als ze buitenshuis zijn geweest dan gebeurt het na thuiskomst regelmatig (maar niet altijd) dat ik de melding krijg verbonden zonder internet. Aan en uit zetten van Wifi lost het probleem weer voor een tijdje op, maar het blijft lastig. 

Zelfde probleem zie ik ook als ik binnenshuis de telefoon verplaats, bijvoorbeeld van de eerste verdieping naar de begane grond. 

Hi @Vogelvink! Niet handig dat dit gebeurt dus goed dat je hier een topic voor aanmaakt. 

Allereerst ben ik benieuwd of het instellen van Extra Wifi een optie is bij jou. Zo ja, zet deze dan op 2,4 Ghz. Hoe gaat het dan? 

Mochten de telefoons dan niet direct verbinding krijgen, heb je de telefoons dan ook al eens herstart sinds dit speelt?
Zo ja, wil je dan laten weten op welke types telefoons dit speelt en welk modem je van ons hebt? Ook ben ik benieuwd naar of je nog wifi versterkers in gebruik hebt.Â