Skip to main content
Beantwoord

Modem aansluiten

  • February 12, 2020
  • 5 reacties
  • 662 keer bekeken

Tja. Ik kom er niet uit. Er zit een kabel aan dat kastje. Waar die heen gaat? Moet daar de grijze stekker van het modem in? Of maar gewoon monteur laten komen?

Beste antwoord door Jemako

Ik heb net de gratis monteur besteld. Deze komt over ruim 2 weken. Dan weet ik zeker dat het goed zit. Hartelijk dank voor jullie support!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • February 12, 2020

Je moet dat stekkertje wat aan de onderkant van van dat linkse kastje gestoken zit er uit halen en in de Experiabox stoppen in de DSL poort.

​Daar helemaal links, die grijze. Tis alleen wel een kort snoertje, dat is niet handig…

Dat linkse kastje op uw foto, met "lijn" en "modem" en telefoonlijntje, dat kan je weggooien.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 13, 2020

Ok. Dat langwerpige kastje is dan zo'n ISRA? De verbinding van dat korte zwarte snoertje is ook nog eens heel wankel..... Ik ga het proberen. Bedankt alvast!


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • February 13, 2020

Dat langwerpige kastje is idd het isra punt ja.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • February 13, 2020

Ik heb net de gratis monteur besteld. Deze komt over ruim 2 weken. Dan weet ik zeker dat het goed zit. Hartelijk dank voor jullie support!


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hi @Jemako, welkom! Het lijkt me goed dat er een monteur komt inderdaad! Deze kan de boel op de best mogelijke manier aansluiten voor je. Mochten we, nu of later, nog iets voor je kunnen doen, weet je ons te vinden!