Skip to main content

Ik woon in een oude kazerne wat omgetoverd is tot student gebouw. Nu voor de drie kamers in onze gang hebben we 1 meterkast. de kamers hebben wel eigen aparte electra meters etc. Ik weet niet of dat zo is voor de internet bekabeling. Kon ISRA aansluit punt niet vinden daarin. Wel heeft me buurjongen gwn internet. Ik wilde me eigen internet aansluiten en dus abbo aangevraagd. Heb in de kamer oude telefonie kabels die binnen komen maar hoe weet ik of ze het nog goed doen. De kabels zaten los en ik heb ze zelf vast gemaakt aan een oude varkenssnuit. Wellicht moet ik een nieuwe wandcontact doos halen?. Internet zegt actief te zijn (volgens kpn, heb gebeld maar nooit sms gekregen) en wifi modem (box 12) werkt maar als ik verbinding maak zegt het geen internet (internet lamp flikkert ook). Bijgevoegd foto. Moet de oranje en witte kabels ook ergens aan vast? 

Help aub 😁

 

In principe heb je aan twee aders genoeg.  Ik raad je aan om de gratis installatiemonteur aan te vragen. Bij gerenommeerde oude panden is het nogal vaak een zoektocht.


Blijkaar was die tog nog niet actief dus moet ff afwachten.


Blijkaar was die tog nog niet actief dus moet ff afwachten.

Hoe kom je aan die wetenschap?


Blijkaar was die tog nog niet actief dus moet ff afwachten.

Hoe kom je aan die wetenschap?

aan dat het nu wel werkt ?? of gebeld met kpn


Blijkaar was die tog nog niet actief dus moet ff afwachten.

Hoe kom je aan die wetenschap?

aan dat het nu wel werkt ?? of gebeld met kpn

Yes ik had opnieuw gebeld. In de ochtend gebeld werd verteld dat de lijn actief was. Na de middag gebeld vertelde de medewerker dat het helemaal niet actief was dus wachten op sms en ondertussen had ze verzoek ingediend zodat ze intern gaan kijken waarom nog niet. meestal binnen 3 werkdagen opgelost. Dus ik ga maar geduldig wachten en mocht er niks uitkomen bij start van de week ga ik bellen en uw advies nemen om een monteur aanvragen.