Skip to main content
Nadat de stroom er kort af is geweest ging mijn modem niet meer aan plots Even adapter bij ouders geleend en modem doet het weer. Hoe kom ik zsm aan een nieuwe adapter voor mijn modem leen hem nu van ze



hij is denk defect die andere
Goedemorgen @Skipper12, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!



Lastig dat het modem niet meer werkte, maar gelukkig wel met een geleende stroomadapter! In sommige gevallen kan ik apart een stroomadapter toesturen, maar vaak ook niet.. Het is afhankelijk van de Experia Box. Stel ik kan geen aparte stroomadapter opsturen, dan moet de Experia Box vervangen worden.. Ga je daarmee akkoord?



In ieder geval heb ik wat gegevens van je nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Geef even een seintje wanneer dat gelukt is, dan help ik je zo snel mogelijk verder.
Beste Susan



Ga ik hier voor betalen als klant of word er gewoon een nieuwe toegestuurd dat ik de oude terug kan sturen ?
@Skipper12, bedankt (ook voor je privébericht!). Je hebt een Experia Box V10 en hiervoor kan ik los een stroomadapter opsturen! Dus dat heb ik ook gelijk even gedaan! Hopelijk ontvang je hem morgen, anders dinsdag.



En wanneer wij een modem omruilen is dit zonder kosten 😉 Maar zover hoeft het dus gelukkig niet te komen in dit geval!
Super veel Dank
Graag gedaan! Succes ermee 🙂
Wauw vandaag kreeg ik mijn nieuwe modem Adapter binnen zo dat ik die andere eindelijk terug kan geven aan me familie van het lenen hij zat in een papier envelop en ja je raad het al stuk !

bij de post iets te wild gedaan 😞 hadden ze nou toch maar de hele modem omgewisseld in een doos was het minder stuk gegaan nu zit ik dus met een probleem wat nu ????🙄
😔
@Skipper12, pfff dat is niet tof! Ik heb nogmaals een toegestuurd en daarnaast de twee KPN mobiele nummers voorzien van een extra data bundel zodat je (indien je de adapter al terug hebt gegeven) de komende dagen via je mobiele toestel en hotspots internet kan gebruiken en/of televisie kan kijken. Mijn excuses, ik ga duimen dat het deze keer gewoon rustig wordt opgestuurd en je gewoon je eigen Experia Box met eigen adapter kan gebruiken!
Wauw Susan



Ondanks de envelop beschadigd was weer doet de adapter het wel de oude heb ik terug gestuurd

Onwijs veel dank.
@Skipper12, hmm.. ik ga het doorgeven want één keer kan maar twee keer is niet de bedoeling. Fijn dat hij het in ieder geval wel doet!! Graag gedaan tot zover 😉

Reageer