Skip to main content
Beantwoord

Modem box 12 omruilen door KPN voor v10

• April 7, 2021
  • 8 reacties
  • 214 keer bekeken

kpn wil mijn modem box12 omruilen voor een  v10 ivm met het niet halen van de toegezegde internet snelheid

Beste antwoord door NHendriks

is niet nodig v10 wordt al opgestuurd wat te doen met box 12

Die moet je meteen inleveren anders krijg je de nieuwe niet.

Niet helemaal correct, eerst de V10 in ontvangst nemen, die aansluiten en testen of het werkt. Zodra L1 en L2 gaan branden bij de DSL-aansluiting op het modem en alle diensten online komen de Box12 retour sturen.

Het is overigens zoals al genoemd is zeker geen downgrade, de V10 is naar mijn mening  (mede door de vrije instellingen) een van de betere modems die KPN op dit moment aanbied.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • April 7, 2021

Als je de snelheid met een 12 niet haal zal je die met een v10 ook niet halen. Tenzij je pairbonding heb.Wat is er precies aan de hand?

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 7, 2021

ik heb pairbonding maar het voelt als downgraden van een nieuwste naar oudere model niet eens een v10a

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • April 7, 2021

De v10 is tot nu toe nog steeds het beste modem wat kpn ooit heeft gehad.  De 12 is niet geschikt voor pairbonding.  Hoe kom je aan de 12?

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 7, 2021

gekregen van kpn zelf

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • April 7, 2021

Bellen dus!! 0800-0402. De 12 kan niets met pairbonding.  

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 7, 2021

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • April 7, 2021

NHendriks
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • April 8, 2021

Niet helemaal correct, eerst de V10 in ontvangst nemen, die aansluiten en testen of het werkt. Zodra L1 en L2 gaan branden bij de DSL-aansluiting op het modem en alle diensten online komen de Box12 retour sturen.

Het is overigens zoals al genoemd is zeker geen downgrade, de V10 is naar mijn mening  (mede door de vrije instellingen) een van de betere modems die KPN op dit moment aanbied.