Skip to main content

Hallo Ik word bijna gek van de slechte navigatie dooralle loops in de KPN site maar dat terzijde

 

MIJN MODEM IS KAPOT. DOET NIET GEEN LAMPJES . MODEM IS OVERLEDEN. 12V VOEDING WERKT WEL!!!!!

 

HOE KAN IK HEM VERVANGEN…..ARGHHHHH

 

met vriendelijke groeten,

 

Eddo Rats
*** ***

***

 

Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy en eigen topic voor je aangemaakt.

Welkom bij ons op het forum @eddo4u, zoals je ziet hebben we jouw reactie afgesplitst naar een eigen topic zodat we met je mee kunnen kijken en hebben we jouw privégegevens verborgen (ze staat nu op je forumprofiel). In verband met privacy is het niet verstandig om je gegevens openbaar op internet te delen. 

Als jouw modem helemaal niets meer doet ben je vrij onthand natuurlijk! Ik heb ook geprobeerd om de verbinding na te kijken, maar ik krijg ook geen contact met het modem. Heb je het modem en de stroomstekker al in een ander stopcontact geprobeerd, om te kijken of er dan meer lampjes aan gaan?

Het is ook mogelijk op hierover te bellen met onze telefonische collega's, dat kan via het nummer 0800-0402. Zij kunnen ook met je meekijken.


We hebben geen bericht meer van je gezien @eddo4u, maar er is zo te zien nieuwe apparatuur opgestuurd die vanaf vandaag op te halen is. Ik ga er vanuit dat het daarmee opgelost wordt. Als we via het forum nog iets voor je kunnen doen horen we het graag van je.