Skip to main content

Ik wil graag inloggen op mijn router omdat ik de zoekgeschiedenis wil zien. Echter hier nog nooit eerder op ingelogd en nu vraagt die steeds om een wachtwoord. Maar ik heb nog nooit een wachtwoord ingevoerd. en 'admin' werkt niet. Resetten is geen optie omdat ik dan alles kwijt ben wat er op staat.

 

Hallo @nickvissen 

Bij de oudere modellen KPN Experia Box (v10, v9, v8) laat je het wachtwoordveld de eerste keer leeg. Dan wordt je vanzelf gevraagd om een nieuw (zelf bedacht) wachtwoord in te voeren. De nieuwere v10A en ook de KPN Box 12 hebben een Admin password dat op het etiket aan de achterzijde staat.

Welke zoekgeschiedens ben je naar op zoek? Internet bezoek zal je niet terugvinden.


Hallo @nickvissen 

Bij de oudere modellen KPN Experia Box (v10, v9, v8) laat je het wachtwoordbeld de eerste keer leeg. Dan wordt je vanzelf gevraagd om een nieuw wachtwoord in te voeren. De nieuwere v10A en ook de KPN Box 12 hebben een Admin password dat op het etiket aan de achterzijde staat.

Welke zoekgeschiedens ben je naar op zoek? Internet bezoek zal je niet terugvinden.

Ik bedoel dat ik wat instellingen wil bekijken. Er staat nergens achterop de router iets met admin of dergelijk. Heb er nog nooit op ingelogd. 


Ok @nickvissen , dan is het waarschijnlijk één van de oudere modellen. Kijk eens op het etiket aan de achterzijde, daar vind je ook de naam/typenummer. Als er nog nooit is ingelogd, dan is het initiële wachtwoord dus waarschijnlijk “leeg”.


Volgens mij zit er achterop de V10a een kaartje wat je eraf kan schuiven en dan kun je het wachtwoord zien


Ok @nickvissen , dan is het waarschijnlijk één van de oudere modellen. Kijk eens op het etiket aan de achterzijde, daar vind je ook de naam/typenummer. Als er nog nooit is ingelogd, dan is het initiële wachtwoord dus waarschijnlijk “leeg”.

 

Er word steeds naar een ww gevraagd.


Hoi @jimny  hopelijk vertelt @nickvissen ons nog welk type Experia Box hij heeft. Daarom heb ik in mijn eerste reactie ‘alle’ modellen maar opgesomd :wink: .


@nickvissen aha de Experia Box v10 dus. Daar laat je de eerste keer het wachtwoordveld leeg.

Als dat niet werkt, dan is het wachtwoord toch al veranderd. Dan helpt alleen een reset om binnen te komen.


@Rxx je hebt helemaal gelijk moet nodig naar Hans Anders, heb jaren geleden meegedaan in een pilot van de V10a bij Telfort en was in het begin een onding, hij staat nog altijd in de kast hier.