Skip to main content

Mijn modem is kapot.

De afgelopen periode startte deze regelmatig uit zichzelf opnieuw op, zelfs meerdere malen achter elkaar. Vandaag was het weer zover en kwam er geen eind aan het steeds opnieuw opstarten. Modem teruggezet naar fabrieksinstellingen maar dit werkt ook niet. Soms stopt hij zelfs met starten en blijft alleen de powerled branden.

Net even een modem geleend en deze eerst teruggezet naar fabrieksinstellingen. Na het aansluiten en opstarten werkte deze binnen een paar minuten.

Eigen modem weer geprobeerd maar start niet goed op.

Ik mag dan toch wel concluderen dat mijn modem kapot is en zou deze graag omgeruild zien.

 

Goedemiddag @Hondekop, welkom! Dat klinkt niet goed! Hopelijk kan iemand van KPN zelf u verder helpen om te kijken wat er loos is. Lijkt mij dat u een nieuw modem nodig heeft.


Hoi @Hondekop. Wat vervelend dat dit steeds gebeurd. Dat lijkt inderdaad op een defecte modem. Ik heb daarom zojuist een nieuwe ExperiaBox naar het dichtsbijzijnde servicepunt verstuurd.  Je ontvangt zo een privebericht met daarin meer informatie over deze omruil. Laat je mij weten of dit het probleem verhelpt? 

 

Ik heb ook een gratis databundel toegevoegd aan alle KPN mobiele abonnementen, om de avond door te kunnen komen. 


@Vikash bedankt.


@Hondekop Graag gedaan! :blush:


Net de nieuwe v12 opgehaald en de oude v12 ingeleverd.

We gaan het zien of deze het volhoud. Ik vind de gebruikersinterface top. Alleen mis ik wel de mogelijkheid om je configuratie ergens op te slaan. Ik denk dat je met de v12 gewoon geluk moet hebben om een goed exemplaar te hebben, waarschijnlijk is er gewoon een rotte serie in omloop. 

Voor nu werkt het maar niet alles is nog aangesloten.