Skip to main content

Zou ik een modem kunnen krijgen met meer poorten

Hallo @Rgdv Bijna alle KPN modems hebben 4 poorten, alleen de Experia Box v10A heeft er drie.
Als dat niet genoeg is, kan je een switch aanschaffen, zoals deze Netgear GS105E in de KPN webshop.


Kan ik ook de nieuwe kpn 12 box krijgen die is zwart en staat mooier, ik ben al 12 jaar trouwe klant 🙃


Hallo @Rgdv , welk model Experia Box heb jij op dit moment?

KPN ruilt een modem alleen maar om als er een defect is of als het modem niet meer aan de hedendaagse eisen voldoet. Een Experia Box v7 of ouder wordt bijvoorbeeld altijd omgeruild.


Ik heb een v10 maar heb onlangs ook een nieuw abonnement afgesloten omdat ik ben verhuist, en heb er ook geen 2 super WiFi punten bij gehad.. Dacht miss kan ik dan het modem omruilen 


Ik heb een v10 maar heb onlangs ook een nieuw abonnement afgesloten omdat ik ben verhuist, en heb er ook geen 2 super WiFi punten bij gehad.. Dacht miss kan ik dan het modem omruilen 

Dan had u bij verhuizen een nieuw abonnement af moeten sluiten op uw nieuwe adres. Dan had u nu hoogstwaarschijnlijk een KPN Box en 2 SuperWiFi's gehad. Maar daar is het nu te laat voor. Bestaande klanten krijgen zomaar geen SuperWiFi's. En een modem wat niet stuk is word ook zomaar niet omgeruild.Â