Skip to main content
Beantwoord

Modem met meer poorten

• March 10, 2021
  • 5 reacties
  • 194 keer bekeken

Zou ik een modem kunnen krijgen met meer poorten

Beste antwoord door RBxx

Hallo @Rgdv Bijna alle KPN modems hebben 4 poorten, alleen de Experia Box v10A heeft er drie.
Als dat niet genoeg is, kan je een switch aanschaffen, zoals deze Netgear GS105E in de KPN webshop.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • March 10, 2021

Hallo @Rgdv Bijna alle KPN modems hebben 4 poorten, alleen de Experia Box v10A heeft er drie.
Als dat niet genoeg is, kan je een switch aanschaffen, zoals deze Netgear GS105E in de KPN webshop.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 10, 2021

Kan ik ook de nieuwe kpn 12 box krijgen die is zwart en staat mooier, ik ben al 12 jaar trouwe klant 🙃

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • March 10, 2021

Hallo @Rgdv , welk model Experia Box heb jij op dit moment?

KPN ruilt een modem alleen maar om als er een defect is of als het modem niet meer aan de hedendaagse eisen voldoet. Een Experia Box v7 of ouder wordt bijvoorbeeld altijd omgeruild.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 10, 2021

Ik heb een v10 maar heb onlangs ook een nieuw abonnement afgesloten omdat ik ben verhuist, en heb er ook geen 2 super WiFi punten bij gehad.. Dacht miss kan ik dan het modem omruilen 

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • March 10, 2021

Ik heb een v10 maar heb onlangs ook een nieuw abonnement afgesloten omdat ik ben verhuist, en heb er ook geen 2 super WiFi punten bij gehad.. Dacht miss kan ik dan het modem omruilen 

Dan had u bij verhuizen een nieuw abonnement af moeten sluiten op uw nieuwe adres. Dan had u nu hoogstwaarschijnlijk een KPN Box en 2 SuperWiFi's gehad. Maar daar is het nu te laat voor. Bestaande klanten krijgen zomaar geen SuperWiFi's. En een modem wat niet stuk is word ook zomaar niet omgeruild.Â