Skip to main content

Hallo,

 

Wij hebben nu een jaartje of 4 deze modem staan en ben erachter gekomen dat deze geen 5ghz netwerk ondersteunt. Zou ik deze kunnen omruilen voor de V10 die deze wel ondersteunt?

 

Met vriendelijke groet,

 

Judith

Alleen ingeval van een defect wordt een modem omgeruild. 


Hoi @Juuda en welkom op het forum! 

Alleen ingeval van een defect wordt een modem omgeruild. 

Dit klopt, echter ben ik benieuwd waarom je interesse hebt in de 5 Ghz. Is de wifi thuis niet goed? Mocht dit het geval zijn, dan raad ik je aan om de Wifi Manager te doorlopen. Afhangend van de resultaten kun je hiermee in aanmerking komen voor gratis apparatuur waarmee 5 Ghz wel mogelijk is. :slight_smile:


Hallo @Sanne_M,

Bedankt voor je reactie! Ik heb dit getest maar er worden maar snelheden van rond de 40mb gehaald terwijl ik een glasvezel heb en 200mb pakket. De router raakt zijn signaal ook weleens kwijt dit gebeurt zeker 3 keer in de week. Zou heel fijn zijn als een omruil mogelijk is.😁

Vriendelijke groet,

Judith


Check, dit testen was via de Wifi Manager? Na het doorlopen hiervan bleef de snelheid op 40 Mbit/s staan? Raakt de router de bekabelde internetverbinding ook kwijt, of valt alleen de wifi weg? Wil je ook je forumprofiel aanvullen met je adresgegevens en de naam en geboortedatum van de contractant? Dan kan ik ook wat metingen verrichten.


Ik heb helaas niets meer van je vernomen, dus ik hoop dat de wifi verbeterd is! Zo niet, laat het hier gerust weten. :slight_smile:


Ik heb helaas niets meer van je vernomen, dus ik hoop dat de wifi verbeterd is! Zo niet, laat het hier gerust weten. :slight_smile:

Hallo @Sanne_M ,

Bedankt voor je reactie. Mijn wifi is helaas nog steeds niet verbeterd sterker nog heb net de wifi manager geprobeerd en deze is zelfs slechter geworden.(30mbit/s op z'n best)😿 Ik gebruik geen bekabelde verbinding voor internet dus zou niet weten, de wifi valt weekelijks weg. 

Ik heb de gegevens in mijn profiel aangevuld, hoop dat er een oplossing voor komt.😄

Alvast dank voor de moeite!

 

Groet,


Bedankt voor het invullen van je profiel! :smile: Ik zie dat de Wifi Manager uitkwam op twee gratis Experia Wifi (wifi versterkers), maar dat deze niet aangevraagd zijn. Zou je hem nogmaals willen doorlopen en, wanneer hij weer op twee gratis versterkers uitkomt, deze aan willen vragen? De versterkers moeten bekabeld aangesloten worden en ik verwacht dat de wifi bij jou in huis daarmee zal verbeteren. Voor de handigheid kun je op deze pagina kun je alvast vinden hoe je de Experia Wifi installeert.


Is het gelukt met het aanvragen van de Experia Wifi en is de wifi sindsdien verbeterd? Ik ben benieuwd! 


Reageer