Skip to main content
Beantwoord

modem piept

• July 16, 2020
  • 10 reacties
  • 97 keer bekeken

mijn modem piept     restten helpt niet

Beste antwoord door Erwin van KPN

Ik heb een vervangende gestuurd naar een PostNL afleverpunt. Heb je de SMS ontvangen, @Schoorsteen ?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

Forum|alt.badge.img+16
  • July 16, 2020

Hallo @Schoorsteen,

Welkom hier! Ik vermoed dat je een ZXV H220n (v7) in bezit hebt? Vul even je forumprofiel in met je gegevens. In het geval van de v7 kan die direct omgeruild worden zodra een moderator aan je topic toe is. 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hoi @Schoorsteen, welkom! Ik denk dat Chris gelijk heeft wat je modemtype betreft. En in dat geval is het ook zo gepiept om hem om te ruilen. Reageer even als je jouw forumprofiel hebt ingevuld, dan regel ik dit met je :) 

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 16, 2020

Hoi Eric

Het is een V10    en is niet zo  opgelost    ben al  dagen bezig via de chat    steeds is  het resetten    modem helemaal uit     dan na een 20 minuten op de chat   word eruit gegooid

Chat opnieuw proberen hen je 33 wachtende voor je

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ha, dat is inderdaad wat anders. En niet wat ik verwacht had. Maar ik kan je wel helpen hiermee. Wel dan nog even een vervolgvraag: is het echt de Experia Box die piept, of zit het wellicht in de stroomadapter?

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 17, 2020

Erik

Ja is echt de modem die piept

Duurde even voor we het zelf door hadden haha  van alles uit gestest

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 17, 2020

Ik heb een vervangende gestuurd naar een PostNL afleverpunt. Heb je de SMS ontvangen, @Schoorsteen ?

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 17, 2020

Hoi Erwin

Ja heb de sms net binnen gekregen

Bedankt  voor de gedane  moeite

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Heb je het nieuwe modem kunnen ophalen en installeren, Schoorsteen?

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 20, 2020

Hoi Erik

Ja heb de modem opgehaald en geïnstalleerd 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Mooi zo, goed om te horen :)